Michał Lesień

„Fair Play” – wideo relacja z pokazu najnowszej kolekcji Roberta Kupisza

Robert Kupisz zaprezentował swoją najnowszą kolekcję „Fair Play: Lato 2014„. – To kolekcja, w której ubrania dostosowują się do ludzi, a nie odwrotnie. Nie trzeba do nich ani chudnąć, ani tyć – podkreślił projektant. Zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć prawdziwy spektakl. Pokaz składał się z pięciu części, które przypominały zawody sportowe. – Robert ma wizje, […]

„Fair Play” – wideo relacja z pokazu najnowszej kolekcji Roberta Kupisza

Robert Kupisz zaprezentował swoją najnowszą kolekcję „Fair Play: Lato 2014„. – To kolekcja, w której ubrania dostosowują się do ludzi, a nie odwrotnie. Nie trzeba do nich ani chudnąć, ani tyć – podkreślił projektant. Zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć prawdziwy spektakl. Pokaz składał się z pięciu części, które przypominały zawody sportowe. – Robert ma wizje,

Pokaz sportowej mody Roberta Kupisza

W Hali Sportowej na warszawskiej Woli odbył się pokaz najnowszej kolekcji Roberta Kupisza na Lato 2014 zatytułowanej „Fair Play”. Jej motywem przewodnim był sport, więc wśród prezentowanych kreacji przeważały rzeczy wygodne i do noszenia na co dzień. „Mój pokaz będzie zdecydowanie bardziej casualowy niż klasyczny i sztywny. Nie interesuje mnie czerwony dywan, dlatego projektuję wygodne

Pokaz sportowej mody Roberta Kupisza

W Hali Sportowej na warszawskiej Woli odbył się pokaz najnowszej kolekcji Roberta Kupisza na Lato 2014 zatytułowanej „Fair Play”. Jej motywem przewodnim był sport, więc wśród prezentowanych kreacji przeważały rzeczy wygodne i do noszenia na co dzień. „Mój pokaz będzie zdecydowanie bardziej casualowy niż klasyczny i sztywny. Nie interesuje mnie czerwony dywan, dlatego projektuję wygodne

Jakie nowości kosmetyczne interesują gwiazdy

23 sierpnia w warszawskim klubie H2O można było zobaczyć logo Eveline Cosmetics, marki kosmetycznej znanej i cenionej w ponad 70 krajach świata. Już po raz kolejny ten największy polski producent kosmetyków uczestniczy w sponsorowaniu wydarzeń kulturalnych. Tym razem Eveline Cosmetics była jednym ze sponsorów imprezy MTV Pożegnanie Lata 2012 – wieczoru muzycznego zorganizowanego przez telewizję

Jakie nowości kosmetyczne interesują gwiazdy

23 sierpnia w warszawskim klubie H2O można było zobaczyć logo Eveline Cosmetics, marki kosmetycznej znanej i cenionej w ponad 70 krajach świata. Już po raz kolejny ten największy polski producent kosmetyków uczestniczy w sponsorowaniu wydarzeń kulturalnych. Tym razem Eveline Cosmetics była jednym ze sponsorów imprezy MTV Pożegnanie Lata 2012 – wieczoru muzycznego zorganizowanego przez telewizję

Gwiazdy wraz z Lenovo wspierają Synapsis

„Pokaż innym jak czerpiesz radość z życia” to motto kalendarza na rok 2011, który od dziś jest dostępny w sprzedaży. W projekt zaangażowało się 12 znanych osób: Michał Bąkiewicz, Katarzyna Dowbor, Dorota Gardias, Monika Jarosińska, Patricia Kazadi, Marcin Kwaśny, Alżbeta Lenska, Michał Lesień, Rafał Patyra, Michał Piróg, Małgorzata Potocka i Janusz Tylman, którzy na zdjęciach

Gwiazdy wraz z Lenovo wspierają Synapsis

„Pokaż innym jak czerpiesz radość z życia” to motto kalendarza na rok 2011, który od dziś jest dostępny w sprzedaży. W projekt zaangażowało się 12 znanych osób: Michał Bąkiewicz, Katarzyna Dowbor, Dorota Gardias, Monika Jarosińska, Patricia Kazadi, Marcin Kwaśny, Alżbeta Lenska, Michał Lesień, Rafał Patyra, Michał Piróg, Małgorzata Potocka i Janusz Tylman, którzy na zdjęciach

Scroll to Top
Scroll to Top