media

Karolina Korwin-Piotrowska: media lansują kretynów na gwiazdy

Karolina Korwin-Piotrowska

Karolina Korwin-Piotrowska nie kryje rozgoryczenia obecną kondycją mediów i obarcza je winą za to, jakie treści propagują i kogo lansują na gwiazdy. Zdaniem dziennikarki wielu artystów, którzy jeszcze kilkanaście lat temu odnosili największe sukcesy, teraz odeszło w zapomnienie, bo w tych czasach kryterium popularności nie jest liczba zagranych ról czy wydanych płyt, a skandale, które się wywołało.   –  Wiem jedno – to media […]

Karolina Korwin-Piotrowska: media lansują kretynów na gwiazdy

Karolina Korwin-Piotrowska nie kryje rozgoryczenia obecną kondycją mediów i obarcza je winą za to, jakie treści propagują i kogo lansują na gwiazdy. Zdaniem dziennikarki wielu artystów, którzy jeszcze kilkanaście lat temu odnosili największe sukcesy, teraz odeszło w zapomnienie, bo w tych czasach kryterium popularności nie jest liczba zagranych ról czy wydanych płyt, a skandale, które się wywołało.   –  Wiem jedno – to media

Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek

Karolina Korwin-Piotrowska

W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk. – Na zwycięstwo Małgorzaty Rozenek bez wątpienia wpłynął udział w popularnych programach takich, jak „Bitwa o dom” czy „Perfekcyjna Pani Domu”, w których wystąpiła w roli

Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek

W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk. – Na zwycięstwo Małgorzaty Rozenek bez wątpienia wpłynął udział w popularnych programach takich, jak „Bitwa o dom” czy „Perfekcyjna Pani Domu”, w których wystąpiła w roli

Jaki kraj, takie Gracje

Karolina Korwin-Piotrowska

Grazia weszła na nasz rodzimy rynek mody (przez małe 'm’) „z hukiem”, jak mawia mój siostrzeniec. Z ust przedstawicieli redakcji i wydawcy nie schodziły tak kapiące przepychem słowa zapowiadające świat z bajki, jak „luksus”, „magazyn people” czy „segment premium”. Nic, dziwnego. Grazia, to od ponad 70 lat prawdziwa biblia włoskiej Mody (przez duże 'M’). Teoretycznie,

Jaki kraj, takie Gracje

Grazia weszła na nasz rodzimy rynek mody (przez małe 'm’) „z hukiem”, jak mawia mój siostrzeniec. Z ust przedstawicieli redakcji i wydawcy nie schodziły tak kapiące przepychem słowa zapowiadające świat z bajki, jak „luksus”, „magazyn people” czy „segment premium”. Nic, dziwnego. Grazia, to od ponad 70 lat prawdziwa biblia włoskiej Mody (przez duże 'M’). Teoretycznie,

Kobieta na czele The New York Times!

Karolina Korwin-Piotrowska

Jill Abramson będzie pierwszą kobietą, która zasiądzie w fotelu redaktora naczelnego „The New York Times” w 160-letniej historii tego słynnego nowojorskiego tytułu! Jill od ośmiu lat jest sekretarzem redakcji i jednym z najbliższych współpracowników dotychczasowego rdaktora naczelnego, Billa Kellera, który zrezygnował ze stanowiska. Abramson nowe obowiązki obejmie po wakacjach. Prezes wydawnictwa New York Times Co.,

Kobieta na czele The New York Times!

Jill Abramson będzie pierwszą kobietą, która zasiądzie w fotelu redaktora naczelnego „The New York Times” w 160-letniej historii tego słynnego nowojorskiego tytułu! Jill od ośmiu lat jest sekretarzem redakcji i jednym z najbliższych współpracowników dotychczasowego rdaktora naczelnego, Billa Kellera, który zrezygnował ze stanowiska. Abramson nowe obowiązki obejmie po wakacjach. Prezes wydawnictwa New York Times Co.,

Scroll to Top
Scroll to Top