marki odzieżowe

PROSTO – polska marka odzieżowa dołącza do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer

Sklepy Wolne Od Futer

PROSTO. jest trzydziestą polską marką, która przystąpiła do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer, wyrażając tym samym sprzeciw w sprawie hodowli zwierząt na futra. Firma zobowiązała się pisemnie do niestosowania futer oraz takich dodatków w swoich kolekcjach w żadnej postaci (dotyczy to np. obszyć kapturów czy akcesoriów typu czapki lub pompony). Twórca i właściciel marki […]

PROSTO – polska marka odzieżowa dołącza do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer

PROSTO. jest trzydziestą polską marką, która przystąpiła do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer, wyrażając tym samym sprzeciw w sprawie hodowli zwierząt na futra. Firma zobowiązała się pisemnie do niestosowania futer oraz takich dodatków w swoich kolekcjach w żadnej postaci (dotyczy to np. obszyć kapturów czy akcesoriów typu czapki lub pompony). Twórca i właściciel marki

Agnieszka Włodarczyk w tunice G Look/DaWanda

Agnieszka Włodarczyk

Pod koniec stycznia w biurze DaWandy miała miejsce prezentacja najnowszej kolekcji marki G Look, którą reklamują dwie uczestniczki Top Model – Paulina Papierska oraz Marta Sędzicka. Podczas prezentacji Agnieszka Włodarczyk miała na sobie tunikę od G LOOK/DaWanda.pl i skórzane spodnie od Agnieszki Maciejak.

Agnieszka Włodarczyk w tunice G Look/DaWanda

Pod koniec stycznia w biurze DaWandy miała miejsce prezentacja najnowszej kolekcji marki G Look, którą reklamują dwie uczestniczki Top Model – Paulina Papierska oraz Marta Sędzicka. Podczas prezentacji Agnieszka Włodarczyk miała na sobie tunikę od G LOOK/DaWanda.pl i skórzane spodnie od Agnieszki Maciejak.

Walentynki z marką Smallbig

walentynki smallbig

Walentynki to magiczny czas, w którym mamy okazję pokazać bliskim jak bardzo ich kochamy. Jeśli szukasz prezentu dla ukochanej osoby kieruj się sercem! Zrób niespodziankę i zaskocz ją, być może wcale się tego nie spodziewa? Walentynki nie są passe… do dzieła! Marka Smallbig specjalnie na tę okazję proponuje naszyjnik „Dwa serca” dla mamy i córki,

Walentynki z marką Smallbig

Walentynki to magiczny czas, w którym mamy okazję pokazać bliskim jak bardzo ich kochamy. Jeśli szukasz prezentu dla ukochanej osoby kieruj się sercem! Zrób niespodziankę i zaskocz ją, być może wcale się tego nie spodziewa? Walentynki nie są passe… do dzieła! Marka Smallbig specjalnie na tę okazję proponuje naszyjnik „Dwa serca” dla mamy i córki,

Moda damska od THE WRAP

the wrap płaszcze

THE WRAP to polska marka oferująca proste, klasyczne okrycia wierzchnie z najlepszych naturalnych tkanin wełnianych. Łącząc w sobie niewymuszoną elegancję z ponadczasową użytkowością, wszystkie projekty THE WRAP są uniwersalne i ponadgeneracyjne. Geometryczna konstrukcja i wysublimowana kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Pierwsze projekty marka pokazała światu w listopadzie zeszłego

Moda damska od THE WRAP

THE WRAP to polska marka oferująca proste, klasyczne okrycia wierzchnie z najlepszych naturalnych tkanin wełnianych. Łącząc w sobie niewymuszoną elegancję z ponadczasową użytkowością, wszystkie projekty THE WRAP są uniwersalne i ponadgeneracyjne. Geometryczna konstrukcja i wysublimowana kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Pierwsze projekty marka pokazała światu w listopadzie zeszłego

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016 S jak Styl Kolekcja Ready to Wear BLUE to niezwykle stylowa zapowiedź cieplejszych dni. Dominującym kolorem kolekcji jest błękit, którego różne interpretacje zdobią całą stylową szafę Simple. Propozycje na nadchodzący sezon zachwycają świeżością, uniwersalizmem i prostotą. W tym sezonie najważniejsza jest kobieta, która nadaje charakter noszonym rzeczom.

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016 S jak Styl Kolekcja Ready to Wear BLUE to niezwykle stylowa zapowiedź cieplejszych dni. Dominującym kolorem kolekcji jest błękit, którego różne interpretacje zdobią całą stylową szafę Simple. Propozycje na nadchodzący sezon zachwycają świeżością, uniwersalizmem i prostotą. W tym sezonie najważniejsza jest kobieta, która nadaje charakter noszonym rzeczom.

Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku

Alicja Kaiser projektantka mody

Nowa marka przeznaczona jest dla dojrzałych osób, ceniących niewymuszoną, miejską elegancję. W jej pierwszej kolekcji znaleźć można zarówno linię damską, jak i męską. Paniom na nadchodzącą wiosnę marka proponuje delikatne pastele i klasyczne, monochromatyczne połączenie czerni i bieli. Tallinder to pierwsza marka premium odzieżowej grupy LPP, właściciela sklepów Reserved, Mohito i House. Jej propozycje skierowane są do klientów powyżej 30.

Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku

Nowa marka przeznaczona jest dla dojrzałych osób, ceniących niewymuszoną, miejską elegancję. W jej pierwszej kolekcji znaleźć można zarówno linię damską, jak i męską. Paniom na nadchodzącą wiosnę marka proponuje delikatne pastele i klasyczne, monochromatyczne połączenie czerni i bieli. Tallinder to pierwsza marka premium odzieżowej grupy LPP, właściciela sklepów Reserved, Mohito i House. Jej propozycje skierowane są do klientów powyżej 30.

Scroll to Top
Scroll to Top