marki odzieżowe

LPP pracuje nad nową modową marką. Na rynku powinna pojawić się wiosną 2016 roku

modową marką

Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne. […]

LPP pracuje nad nową modową marką. Na rynku powinna pojawić się wiosną 2016 roku

Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne.

Marki odzieżowe coraz chętniej wprowadzają ekologiczne linie

modową marką

Moda na ekologiczny styl życia trwa. Marki odzieżowe dostosowują się do tego trendu i wypuszczają na rynek kolekcje, w których wykorzystuje się ekologiczną bawełnę, bambus lub materiał z recyklingu. Na polskim rynku można kupić ekologiczne jeansy, koszule, a nawet buty. Modę chętnie wspierają gwiazdy. Do polskich sklepów trafia właśnie kolekcja zrobiona z materiału otrzymywanego z butelek dryfujących po oceanie. Jej

Marki odzieżowe coraz chętniej wprowadzają ekologiczne linie

Moda na ekologiczny styl życia trwa. Marki odzieżowe dostosowują się do tego trendu i wypuszczają na rynek kolekcje, w których wykorzystuje się ekologiczną bawełnę, bambus lub materiał z recyklingu. Na polskim rynku można kupić ekologiczne jeansy, koszule, a nawet buty. Modę chętnie wspierają gwiazdy. Do polskich sklepów trafia właśnie kolekcja zrobiona z materiału otrzymywanego z butelek dryfujących po oceanie. Jej

DUŃSKA MODA – spotkanie z modą, kulturą i sztuką

modową marką

To pierwsze wydarzenie z cyklu DUŃSKA MODA, którego ideą jest promowanie branży modowej. DUŃSKA MODA – to spotkanie z modą, kulturą i sztuką. Nie zabraknie też wielu zaskakujących niespodzianek… DUŃSKA MODA – Program obejmuje : m.in. Otwarcie butiku stacjonarnego Koncert Miłosza Nosiadka, który zaprezentuje nam wirtuozerie na skrzypcach Pokaz mody Spotkanie z wizażystami i stylistkami

DUŃSKA MODA – spotkanie z modą, kulturą i sztuką

To pierwsze wydarzenie z cyklu DUŃSKA MODA, którego ideą jest promowanie branży modowej. DUŃSKA MODA – to spotkanie z modą, kulturą i sztuką. Nie zabraknie też wielu zaskakujących niespodzianek… DUŃSKA MODA – Program obejmuje : m.in. Otwarcie butiku stacjonarnego Koncert Miłosza Nosiadka, który zaprezentuje nam wirtuozerie na skrzypcach Pokaz mody Spotkanie z wizażystami i stylistkami

Polska moda przekracza granice

modową marką

Wyniki z najnowszego raportu o zachowaniach zakupowych klientów GfK Polonia, prezentacja strategii eksportowych oraz nowoczesne technologie, które pomagają w poszerzaniu grupy klientów o nabywców z zagranicy – to część zagadnień, z którymi będą mogli się zapoznać 16 października uczestnicy Fashion Business Congress w Łodzi. 16 października w Centrum Konferencyjno-Bankietowym Rubin w Łodzi odbędzie się Fashion

Polska moda przekracza granice

Wyniki z najnowszego raportu o zachowaniach zakupowych klientów GfK Polonia, prezentacja strategii eksportowych oraz nowoczesne technologie, które pomagają w poszerzaniu grupy klientów o nabywców z zagranicy – to część zagadnień, z którymi będą mogli się zapoznać 16 października uczestnicy Fashion Business Congress w Łodzi. 16 października w Centrum Konferencyjno-Bankietowym Rubin w Łodzi odbędzie się Fashion

Rodzinna moda – beSmart

modową marką

Pracownia beSmart to najnowsze dzieło rodzinnego duetu – Gosi i Marty, które oprócz pasji do projektowania łączy wyjątkowa relacja teściowa-synowa. Kiedy obie panie odkryły w sobie zamiłowanie do podobnego typu odzieży – prostej, wygodnej i eleganckiej – postanowiły przygotować swoją pierwszą kolekcję. Linia beSmart to ubrania tworzone z największym zaangażowaniem, które świetnie się prezentują zarówno

Rodzinna moda – beSmart

Pracownia beSmart to najnowsze dzieło rodzinnego duetu – Gosi i Marty, które oprócz pasji do projektowania łączy wyjątkowa relacja teściowa-synowa. Kiedy obie panie odkryły w sobie zamiłowanie do podobnego typu odzieży – prostej, wygodnej i eleganckiej – postanowiły przygotować swoją pierwszą kolekcję. Linia beSmart to ubrania tworzone z największym zaangażowaniem, które świetnie się prezentują zarówno

H&M Conscious i Conscious Exclusive: styl przyjazny środowisku

modową marką

10 kwietnia H&M przedstawi swoje nowe kolekcje Conscious i Conscious Exclusive. Wykorzystując dwa nowe materiały – roślinnie barwioną skórę od Tärnsjö, szwedzkiego dostawcy skór, oraz jedwab organiczny, kolekcje zaprezentują, co można stworzyć z bardziej ekologicznych materiałów. W tym samym czasie H&M wprowadzi także nowe metki Clever Care, system symboli i wskazówek dla bardziej ekologicznego użytkowania

H&M Conscious i Conscious Exclusive: styl przyjazny środowisku

10 kwietnia H&M przedstawi swoje nowe kolekcje Conscious i Conscious Exclusive. Wykorzystując dwa nowe materiały – roślinnie barwioną skórę od Tärnsjö, szwedzkiego dostawcy skór, oraz jedwab organiczny, kolekcje zaprezentują, co można stworzyć z bardziej ekologicznych materiałów. W tym samym czasie H&M wprowadzi także nowe metki Clever Care, system symboli i wskazówek dla bardziej ekologicznego użytkowania

Scroll to Top
Scroll to Top