Escada PF ’15 lookbook
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 marki Escada.
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 marki Escada.
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 marki Escada.
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 marki Escada.
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 Diesel Black Gold.
Diesel Black Gold PF ’15 lookbook
Prezentujemy Państwu lookbook pre-kolekcji na jesień-zimę 2015 Diesel Black Gold.
YES TO DRESS zapowiada najnowszą kolekcję w wyjątkowy sposób – klimatyczną sesją nad brzegiem jeziora. Jej głównymi bohaterkami są kobiety, które prezentują proste, ale wysmakowane modele płaszczy, spodni i spódnic utrzymane w tonowanej palecie barw, nawiązującej do naturalnych kolorów ziemi: szarości, grafitów, czerni. Luźnie, oversizowe okrycia oraz ciepłe, otulające dodatki kontrastują z surowym tłem jeziora
YES TO DRESS zapowiada najnowszą kolekcję w wyjątkowy sposób – klimatyczną sesją nad brzegiem jeziora. Jej głównymi bohaterkami są kobiety, które prezentują proste, ale wysmakowane modele płaszczy, spodni i spódnic utrzymane w tonowanej palecie barw, nawiązującej do naturalnych kolorów ziemi: szarości, grafitów, czerni. Luźnie, oversizowe okrycia oraz ciepłe, otulające dodatki kontrastują z surowym tłem jeziora
H&M z dumą ogłasza, że Olivia Wilde, aktorka i działaczka humanitarna będzie twarzą najnowszej kampanii H&M Conscious Exclusive. Olivia, znana z działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i zaangażowania w kwestie środowiska, zaprezentuje w tej kampanii produkty z kolekcji. Conscious Exclusive będzie dostępna 16 kwietnia w około 200 sklepach H&M na całym świecie, a także online.
Olivia Wilde twarzą kampanii H&M’s Conscious Exclusive
H&M z dumą ogłasza, że Olivia Wilde, aktorka i działaczka humanitarna będzie twarzą najnowszej kampanii H&M Conscious Exclusive. Olivia, znana z działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i zaangażowania w kwestie środowiska, zaprezentuje w tej kampanii produkty z kolekcji. Conscious Exclusive będzie dostępna 16 kwietnia w około 200 sklepach H&M na całym świecie, a także online.
Rozpoczął się nabór do projektu promocji polskiej odzieży, obuwia, dodatków i galanterii. Swój udział mogą zgłaszać projektanci i producenci, którzy stawiają na wysoką jakość i oryginalne wzornictwo. Konkurowanie z sieciowymi gigantami dla wielu firm jest niewyobrażalne. Największym problemem w rywalizacji o klienta jest znacznie niższa cena i intensywna promocja. Dlatego większość polskich producentów postanawia skupić
Promuj swoją markę w programie Polska Moda!
Rozpoczął się nabór do projektu promocji polskiej odzieży, obuwia, dodatków i galanterii. Swój udział mogą zgłaszać projektanci i producenci, którzy stawiają na wysoką jakość i oryginalne wzornictwo. Konkurowanie z sieciowymi gigantami dla wielu firm jest niewyobrażalne. Największym problemem w rywalizacji o klienta jest znacznie niższa cena i intensywna promocja. Dlatego większość polskich producentów postanawia skupić
Naturalne, wysokogatunkowe tkaniny, wysmakowana kolorystyka, subtelne połączenia klasycznego szyku z nowoczesnymi krojami – marka Iva Hoppe w prezentowanej kolekcji kieruje swoje projekty do współczesnych kobiet sukcesu, kładących nacisk na wysoką jakość, wygodę i niewymuszoną elegancję stylizacji. Iva Hoppe to marka stworzona z myślą o kobietach otwartych i pewnych siebie, poszukujących nawiązującej do bieżących trendów, niepowtarzalnej
Naturalne, wysokogatunkowe tkaniny, wysmakowana kolorystyka, subtelne połączenia klasycznego szyku z nowoczesnymi krojami – marka Iva Hoppe w prezentowanej kolekcji kieruje swoje projekty do współczesnych kobiet sukcesu, kładących nacisk na wysoką jakość, wygodę i niewymuszoną elegancję stylizacji. Iva Hoppe to marka stworzona z myślą o kobietach otwartych i pewnych siebie, poszukujących nawiązującej do bieżących trendów, niepowtarzalnej