marki modowe

Springfield kończy 25 lat

Marka Springfield kończy 25 lat i świętuje swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Przez cały rok zaskakiwać Was będziemy niespodziankami przygotowanymi specjalnie na tę okazję. Przypomnimy wszystkim naszą ideę tworzenia ubrań w stylu smart casual dla młodych duchem ludzi na całym świecie. CELEBRATE YOUR STYLE Poznaj nasze DNA: “Tworzymy ubrania dla prawdziwych ludzi. Dostosowujemy wielką modę […]

Springfield kończy 25 lat

Marka Springfield kończy 25 lat i świętuje swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Przez cały rok zaskakiwać Was będziemy niespodziankami przygotowanymi specjalnie na tę okazję. Przypomnimy wszystkim naszą ideę tworzenia ubrań w stylu smart casual dla młodych duchem ludzi na całym świecie. CELEBRATE YOUR STYLE Poznaj nasze DNA: “Tworzymy ubrania dla prawdziwych ludzi. Dostosowujemy wielką modę

Kolekcja marki est by eS

est by eS.

Tym, którzy jeszcze nie znają przedstawiamy est by eS, markę powstałą w 2010 roku. Jej założycielką i projektantką jest Gosia Sobiczewska, która umiejętnie przekłada kreacyjne wizje na funkcjonalne prêt-à-porter. To autorska moda w służbie codzienności. Oferta marki est by eS. skierowana do kobiet poszukujących ubrań niebanalnych i ponadczasowych. Bez krzykliwości, ale z wzorniczą intrygą. Kolekcje

Kolekcja marki est by eS

Tym, którzy jeszcze nie znają przedstawiamy est by eS, markę powstałą w 2010 roku. Jej założycielką i projektantką jest Gosia Sobiczewska, która umiejętnie przekłada kreacyjne wizje na funkcjonalne prêt-à-porter. To autorska moda w służbie codzienności. Oferta marki est by eS. skierowana do kobiet poszukujących ubrań niebanalnych i ponadczasowych. Bez krzykliwości, ale z wzorniczą intrygą. Kolekcje

Fotorelacja z Gali Businesswoman Roku 2012

Gala Businesswoman & Life 48_postcard

W dniu 02 marca 2013 roku w salonie Toyota Okęcie przy Al. Krakowskiej 204 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala Businesswoman Roku 2012 zorganizowana przez magazyn Businesswoman & Life oraz salon Toyota Okęcie. Galę otworzył właściciel salonu Toyota Okęcie Pan Roman Sabaj oraz Pani Elżbieta Jeznach, dyrektor ds. wydawniczych magazynu Businesswoman&Life. Podczas gali mogliśmy wysłuchać kilku

Fotorelacja z Gali Businesswoman Roku 2012

W dniu 02 marca 2013 roku w salonie Toyota Okęcie przy Al. Krakowskiej 204 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala Businesswoman Roku 2012 zorganizowana przez magazyn Businesswoman & Life oraz salon Toyota Okęcie. Galę otworzył właściciel salonu Toyota Okęcie Pan Roman Sabaj oraz Pani Elżbieta Jeznach, dyrektor ds. wydawniczych magazynu Businesswoman&Life. Podczas gali mogliśmy wysłuchać kilku

SINSAY wiosna-lato 2013

SINSAY_Lookbook_SS2013_(38)_postcard

I’m good but not an angel – to motto marki odzieżowej SINSAY, nowej propozycji dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów. SINSAY, nowa marka modowa na rynku polskim, otwiera swoje pierwsze sklepy. Już od 1 marca dziewczyny z Łodzi, Poznania, Rzeszowa i Wrocławia będą mogły zobaczyć pierwszą kolekcję tego brandu i wybrać dla

SINSAY wiosna-lato 2013

I’m good but not an angel – to motto marki odzieżowej SINSAY, nowej propozycji dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów. SINSAY, nowa marka modowa na rynku polskim, otwiera swoje pierwsze sklepy. Już od 1 marca dziewczyny z Łodzi, Poznania, Rzeszowa i Wrocławia będą mogły zobaczyć pierwszą kolekcję tego brandu i wybrać dla

SINSAY FASHION BRAND LAUNCH

Sinsay_Brand Launch (15)

Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013. Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji. Po oficjalnej prezentacji marki,

SINSAY FASHION BRAND LAUNCH

Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013. Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji. Po oficjalnej prezentacji marki,

20. lecie firmy Marilyn. Wywiad z Marzeną Janiak, właścicielką firmy

Kilkanaście salonów firmowych w Polsce, stali kontrahenci z zagranicy, a przede wszystkim tysiące zadowolonych kobiet. Ten sukces to jednak długa droga. Jakie były jej początki? Proszę sobie wyobrazić, że początkowo nasze biuro znajdowało się w garażu. Tam odbywały się kontraktacje i negocjacje z klientami. Sprowadzaliśmy wtedy rajstopy z Włoch. Na rynku dostępne były jedynie rajstopy

20. lecie firmy Marilyn. Wywiad z Marzeną Janiak, właścicielką firmy

Kilkanaście salonów firmowych w Polsce, stali kontrahenci z zagranicy, a przede wszystkim tysiące zadowolonych kobiet. Ten sukces to jednak długa droga. Jakie były jej początki? Proszę sobie wyobrazić, że początkowo nasze biuro znajdowało się w garażu. Tam odbywały się kontraktacje i negocjacje z klientami. Sprowadzaliśmy wtedy rajstopy z Włoch. Na rynku dostępne były jedynie rajstopy

Scroll to Top
Scroll to Top