marki modowe

Słynna przedwojenna marka modowa Herse wraca na polski rynek!

herse_marka

Przed II wojną światową Dom Mody Herse był symbolem luksusu i dobrego smaku, a ubierały się w nim takie gwiazdy jak Hanka Ordonówna i Stefania Grodzieńska. Obecnie propozycje marki skierowane są do miłośników luksusowych dodatków o unikatowym wzornictwie i wysokiej jakości wykonania. W ofercie Herse znaleźć można szale, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, oraz krawaty. Historia marki Herse sięga 1868 roku. Bogusław Maciej […]

Słynna przedwojenna marka modowa Herse wraca na polski rynek!

Przed II wojną światową Dom Mody Herse był symbolem luksusu i dobrego smaku, a ubierały się w nim takie gwiazdy jak Hanka Ordonówna i Stefania Grodzieńska. Obecnie propozycje marki skierowane są do miłośników luksusowych dodatków o unikatowym wzornictwie i wysokiej jakości wykonania. W ofercie Herse znaleźć można szale, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, oraz krawaty. Historia marki Herse sięga 1868 roku. Bogusław Maciej

PROSTO – polska marka odzieżowa dołącza do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer

Sklepy Wolne Od Futer

PROSTO. jest trzydziestą polską marką, która przystąpiła do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer, wyrażając tym samym sprzeciw w sprawie hodowli zwierząt na futra. Firma zobowiązała się pisemnie do niestosowania futer oraz takich dodatków w swoich kolekcjach w żadnej postaci (dotyczy to np. obszyć kapturów czy akcesoriów typu czapki lub pompony). Twórca i właściciel marki

PROSTO – polska marka odzieżowa dołącza do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer

PROSTO. jest trzydziestą polską marką, która przystąpiła do międzynarodowej kampanii Sklepy Wolne Od Futer, wyrażając tym samym sprzeciw w sprawie hodowli zwierząt na futra. Firma zobowiązała się pisemnie do niestosowania futer oraz takich dodatków w swoich kolekcjach w żadnej postaci (dotyczy to np. obszyć kapturów czy akcesoriów typu czapki lub pompony). Twórca i właściciel marki

Agnieszka Włodarczyk w tunice G Look/DaWanda

Agnieszka Włodarczyk

Pod koniec stycznia w biurze DaWandy miała miejsce prezentacja najnowszej kolekcji marki G Look, którą reklamują dwie uczestniczki Top Model – Paulina Papierska oraz Marta Sędzicka. Podczas prezentacji Agnieszka Włodarczyk miała na sobie tunikę od G LOOK/DaWanda.pl i skórzane spodnie od Agnieszki Maciejak.

Agnieszka Włodarczyk w tunice G Look/DaWanda

Pod koniec stycznia w biurze DaWandy miała miejsce prezentacja najnowszej kolekcji marki G Look, którą reklamują dwie uczestniczki Top Model – Paulina Papierska oraz Marta Sędzicka. Podczas prezentacji Agnieszka Włodarczyk miała na sobie tunikę od G LOOK/DaWanda.pl i skórzane spodnie od Agnieszki Maciejak.

Walentynki z marką Smallbig

walentynki smallbig

Walentynki to magiczny czas, w którym mamy okazję pokazać bliskim jak bardzo ich kochamy. Jeśli szukasz prezentu dla ukochanej osoby kieruj się sercem! Zrób niespodziankę i zaskocz ją, być może wcale się tego nie spodziewa? Walentynki nie są passe… do dzieła! Marka Smallbig specjalnie na tę okazję proponuje naszyjnik „Dwa serca” dla mamy i córki,

Walentynki z marką Smallbig

Walentynki to magiczny czas, w którym mamy okazję pokazać bliskim jak bardzo ich kochamy. Jeśli szukasz prezentu dla ukochanej osoby kieruj się sercem! Zrób niespodziankę i zaskocz ją, być może wcale się tego nie spodziewa? Walentynki nie są passe… do dzieła! Marka Smallbig specjalnie na tę okazję proponuje naszyjnik „Dwa serca” dla mamy i córki,

Moda damska od THE WRAP

the wrap płaszcze

THE WRAP to polska marka oferująca proste, klasyczne okrycia wierzchnie z najlepszych naturalnych tkanin wełnianych. Łącząc w sobie niewymuszoną elegancję z ponadczasową użytkowością, wszystkie projekty THE WRAP są uniwersalne i ponadgeneracyjne. Geometryczna konstrukcja i wysublimowana kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Pierwsze projekty marka pokazała światu w listopadzie zeszłego

Moda damska od THE WRAP

THE WRAP to polska marka oferująca proste, klasyczne okrycia wierzchnie z najlepszych naturalnych tkanin wełnianych. Łącząc w sobie niewymuszoną elegancję z ponadczasową użytkowością, wszystkie projekty THE WRAP są uniwersalne i ponadgeneracyjne. Geometryczna konstrukcja i wysublimowana kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Pierwsze projekty marka pokazała światu w listopadzie zeszłego

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016 S jak Styl Kolekcja Ready to Wear BLUE to niezwykle stylowa zapowiedź cieplejszych dni. Dominującym kolorem kolekcji jest błękit, którego różne interpretacje zdobią całą stylową szafę Simple. Propozycje na nadchodzący sezon zachwycają świeżością, uniwersalizmem i prostotą. W tym sezonie najważniejsza jest kobieta, która nadaje charakter noszonym rzeczom.

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016

SIMPLE CP Kolekcja Ready to Wear BLUE 2016 S jak Styl Kolekcja Ready to Wear BLUE to niezwykle stylowa zapowiedź cieplejszych dni. Dominującym kolorem kolekcji jest błękit, którego różne interpretacje zdobią całą stylową szafę Simple. Propozycje na nadchodzący sezon zachwycają świeżością, uniwersalizmem i prostotą. W tym sezonie najważniejsza jest kobieta, która nadaje charakter noszonym rzeczom.

Scroll to Top
Scroll to Top