Marketing sensoryczny – recenzja
Marketing sensoryczny. Brzmi strasznie? Spokojnie, to jedna z pozycji przeznaczonych nie tylko dla absolwentów studiów ekonomicznych. Wręcz przeciwnie, z pewnością zainteresuje ona każdego świadomego miłośnika zakupów. Jak przekonują autorzy podręcznika, znaczenie wrażeń zmysłowych jakich doznają klienci nie było dotychczas należycie doceniane. A przecież faktura, kształt, zapach czy smak składają się na jakość produktu odgrywając, tuż […]
Marketing sensoryczny – recenzja
Marketing sensoryczny. Brzmi strasznie? Spokojnie, to jedna z pozycji przeznaczonych nie tylko dla absolwentów studiów ekonomicznych. Wręcz przeciwnie, z pewnością zainteresuje ona każdego świadomego miłośnika zakupów. Jak przekonują autorzy podręcznika, znaczenie wrażeń zmysłowych jakich doznają klienci nie było dotychczas należycie doceniane. A przecież faktura, kształt, zapach czy smak składają się na jakość produktu odgrywając, tuż