marketing

Marketing sensoryczny – recenzja

Marketing sensoryczny. Brzmi strasznie? Spokojnie, to jedna z pozycji przeznaczonych nie tylko dla absolwentów studiów ekonomicznych. Wręcz przeciwnie, z pewnością zainteresuje ona każdego świadomego miłośnika zakupów. Jak przekonują autorzy podręcznika, znaczenie wrażeń zmysłowych jakich doznają klienci nie było dotychczas należycie doceniane. A przecież faktura, kształt, zapach czy smak składają się na jakość produktu odgrywając, tuż […]

Marketing sensoryczny – recenzja

Marketing sensoryczny. Brzmi strasznie? Spokojnie, to jedna z pozycji przeznaczonych nie tylko dla absolwentów studiów ekonomicznych. Wręcz przeciwnie, z pewnością zainteresuje ona każdego świadomego miłośnika zakupów. Jak przekonują autorzy podręcznika, znaczenie wrażeń zmysłowych jakich doznają klienci nie było dotychczas należycie doceniane. A przecież faktura, kształt, zapach czy smak składają się na jakość produktu odgrywając, tuż

Retail Marketing Forum już za chwilę

Jeszcze tylko daw dni zostały do spotkania dla branży handlowej Retail Marketing Forum. Udział w imprezie potwierdziło już sto osób. 17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum. To coroczna impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.), która za każdym razem gromadzi ponad stu uczestników. Forum jest kierowane przede

Retail Marketing Forum już za chwilę

Jeszcze tylko daw dni zostały do spotkania dla branży handlowej Retail Marketing Forum. Udział w imprezie potwierdziło już sto osób. 17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum. To coroczna impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.), która za każdym razem gromadzi ponad stu uczestników. Forum jest kierowane przede

Scroll to Top
Scroll to Top