Marina Łuczenko

Hanna Bakuła: Nie wiem, co trzeba mieć w głowie, żeby interesować się żoną piłkarza

Hanna Bakuła

Hanna Bakuła ostro krytykuje zjawisko wzrastającego zainteresowania żonami i dziewczynami polskich piłkarzy. Malarka uważa, że popularność m.in. Anny Lewandowskiej czy Sary Boruc przeminie, bo ludzie się nimi znudzą, tak jak znudzili się Dodą czy Michałem Wiśniewskim. – To nie jest zjawisko, to są lokalne pierdoły. Pojawiają się takie koślawe meteory, które z hukiem spadają za scenę i leżą jak nieużywane dekoracje. […]

Hanna Bakuła: Nie wiem, co trzeba mieć w głowie, żeby interesować się żoną piłkarza

Hanna Bakuła ostro krytykuje zjawisko wzrastającego zainteresowania żonami i dziewczynami polskich piłkarzy. Malarka uważa, że popularność m.in. Anny Lewandowskiej czy Sary Boruc przeminie, bo ludzie się nimi znudzą, tak jak znudzili się Dodą czy Michałem Wiśniewskim. – To nie jest zjawisko, to są lokalne pierdoły. Pojawiają się takie koślawe meteory, które z hukiem spadają za scenę i leżą jak nieużywane dekoracje.

Kobiecy e-porządek – czy i jak kobiety organizują swoje życie?

Według najnowszych badań Millward Brown SMG/KRC, 66% Polek uważa, że kobiety są bardziej zorganizowane niż mężczyźni. Większość respondentek przyznaje, że planują aktywności swoich najbliższych. 7 sierpnia 2013 r. odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowano wyniki badania SMG/KRC, wykonanego na zlecenie ASUS Polska. Raport skomentowali na spotkaniu Kamila Sidor, prezes Geek Girls Carrots, wokalistka Marina

Kobiecy e-porządek – czy i jak kobiety organizują swoje życie?

Według najnowszych badań Millward Brown SMG/KRC, 66% Polek uważa, że kobiety są bardziej zorganizowane niż mężczyźni. Większość respondentek przyznaje, że planują aktywności swoich najbliższych. 7 sierpnia 2013 r. odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowano wyniki badania SMG/KRC, wykonanego na zlecenie ASUS Polska. Raport skomentowali na spotkaniu Kamila Sidor, prezes Geek Girls Carrots, wokalistka Marina

Gdzie moda staje się sztuką

Lukasz_Konopka_Emilia_Komarnicka_Cezary_Harasimowicz_Grazyna_Wolszczak_solar_kmag

17 stycznia 2013 roku w industrialnej przestrzeni warszawskiej Produkcji Artystycznej miał miejsce kolejny mariaż świata mody i fotografii. Marka SOLAR, której kolekcje to połączenie aktualnych trendów i nowoczesnej elegancji we współpracy z lifestylowym magazynem K MAG zaprezentowały Album, który jest zwieńczeniem rocznej współpracy przy projekcie fotograficznym na pograniczu mody i sztuki. Magdalena Łuniewska, Jakub Karwowski,

Gdzie moda staje się sztuką

17 stycznia 2013 roku w industrialnej przestrzeni warszawskiej Produkcji Artystycznej miał miejsce kolejny mariaż świata mody i fotografii. Marka SOLAR, której kolekcje to połączenie aktualnych trendów i nowoczesnej elegancji we współpracy z lifestylowym magazynem K MAG zaprezentowały Album, który jest zwieńczeniem rocznej współpracy przy projekcie fotograficznym na pograniczu mody i sztuki. Magdalena Łuniewska, Jakub Karwowski,

Gwiazdy na otwarciu Mysiej 3

3 października 2012 odbyło się uroczyste otwarcie MYSIEJ 3 – najgorętszego miejsca zakupowego tego roku! Wprawdzie część sklepów działała tu już od lipca, jednak z uwagi na prace związane z wykończeniem ostatnich butików oraz trzeciego piętra, oficjalna uroczystość została zaplanowana właśnie na początek października. Na Mysiej 3 pod jednym dachem na trzech piętrach znalazły się

Gwiazdy na otwarciu Mysiej 3

3 października 2012 odbyło się uroczyste otwarcie MYSIEJ 3 – najgorętszego miejsca zakupowego tego roku! Wprawdzie część sklepów działała tu już od lipca, jednak z uwagi na prace związane z wykończeniem ostatnich butików oraz trzeciego piętra, oficjalna uroczystość została zaplanowana właśnie na początek października. Na Mysiej 3 pod jednym dachem na trzech piętrach znalazły się

MARINA w stylu Levi’s – wideo

Marka Levi’s® podążając zgodnie ze swoją filozofią Go Forth, która stawia na młodych utalentowanych ludzi nawiązała współpracę z piękną i utalentowaną polską piosenkarką – Mariną Łuczenko. Doceniając niezwykły talent artystki wspiera ją w działaniach związanych z rozwojem jej kariery. Marina to młodziutka wschodząca gwiazda, która zachwyca swoim niepowtarzalnym głosem i oryginalną urodą. Jest także uznawana

MARINA w stylu Levi’s – wideo

Marka Levi’s® podążając zgodnie ze swoją filozofią Go Forth, która stawia na młodych utalentowanych ludzi nawiązała współpracę z piękną i utalentowaną polską piosenkarką – Mariną Łuczenko. Doceniając niezwykły talent artystki wspiera ją w działaniach związanych z rozwojem jej kariery. Marina to młodziutka wschodząca gwiazda, która zachwyca swoim niepowtarzalnym głosem i oryginalną urodą. Jest także uznawana

Get the Look – Marina Look!

Marina – piosenkarka, przez wielu doceniana za wyjątkowe wyczucie stylu i intuicję do nowych trendów pokochała ostatnio denimowe zestawy. Często można ją zobaczyć w dżinsowych szortach oraz kurtkach marki Levi’s®. Podpatrzyliśmy artystkę na planie teledysku do jej nowej piosenki „Saturday night”. Dżinsowe stylizacje Levi’s® ozdobione ćwiekami idealnie wyrażają osobisty styl artystki, będący mieszanką streetu, grunge’u

Get the Look – Marina Look!

Marina – piosenkarka, przez wielu doceniana za wyjątkowe wyczucie stylu i intuicję do nowych trendów pokochała ostatnio denimowe zestawy. Często można ją zobaczyć w dżinsowych szortach oraz kurtkach marki Levi’s®. Podpatrzyliśmy artystkę na planie teledysku do jej nowej piosenki „Saturday night”. Dżinsowe stylizacje Levi’s® ozdobione ćwiekami idealnie wyrażają osobisty styl artystki, będący mieszanką streetu, grunge’u

Scroll to Top
Scroll to Top