Louis Vuitton

Louis Vuitton najcenniejszą marką

W Wiedniu przedstawiono wyniki badania wartości marek europejskich – eurobrand2010. Najcenniejsza to LVMH, tuż za nią Nokia. Na liście rankingowej eurobrand2010 znalazło się ponad 3 tys. marek korporacyjnych pochodzących z 24 krajów i działających w 16 branżach.

Louis Vuitton najcenniejszą marką

W Wiedniu przedstawiono wyniki badania wartości marek europejskich – eurobrand2010. Najcenniejsza to LVMH, tuż za nią Nokia. Na liście rankingowej eurobrand2010 znalazło się ponad 3 tys. marek korporacyjnych pochodzących z 24 krajów i działających w 16 branżach.

Bono w reklamie Louis Vuitton

Lider zespołu U2 Bono wraz z żoną Ali Hewson, w obiektywie równie słynnej Annie Leibovitz, a wszystko to na potrzeby najnowszej kampanii reklamowej Louis Vuitton 'Core Values’.

Bono w reklamie Louis Vuitton

Lider zespołu U2 Bono wraz z żoną Ali Hewson, w obiektywie równie słynnej Annie Leibovitz, a wszystko to na potrzeby najnowszej kampanii reklamowej Louis Vuitton 'Core Values’.

Scroll to Top
Scroll to Top