Louis Vuitton

Deni Cler Milano lookbok jesień-zima 2012/2013

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z lookbook’iem Deni Cler Milano na jesień i zimę 2012/2013. W roli modelki w sesji zdjęciowej wystąpiła piękna Maria K – podopieczna Avant Models. Maria pochodzi z Moskwy i tam też mieszka, ale najczęściej pracuje w Nowym Jorku. Mając zaledwie 18 lat pracowała już dla: Louis Vuitton, Jeremy Scott, Vivienne […]

Deni Cler Milano lookbok jesień-zima 2012/2013

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z lookbook’iem Deni Cler Milano na jesień i zimę 2012/2013. W roli modelki w sesji zdjęciowej wystąpiła piękna Maria K – podopieczna Avant Models. Maria pochodzi z Moskwy i tam też mieszka, ale najczęściej pracuje w Nowym Jorku. Mając zaledwie 18 lat pracowała już dla: Louis Vuitton, Jeremy Scott, Vivienne

Vuitton, Kenzo i Marant – światowe trendy w kolekcjach Gatta na wiosnę i lato 2012

Trendy na nadchodzący sezon to łączenie pozornych sprzeczności, mieszanie różnych stylów i tworzenie kontrastów. To z jednej strony charakterystyczne dla wiosny kwiaty czy nadające lekkości i sensualności ażurowe wzory. Z drugiej strony pojawi się także swobodny styl sportowy – prosty i klasyczny. A wszystko dopełni trend zapowiedziany już jesienią – nowe oblicze czerni. Najgorętsze, światowe

Vuitton, Kenzo i Marant – światowe trendy w kolekcjach Gatta na wiosnę i lato 2012

Trendy na nadchodzący sezon to łączenie pozornych sprzeczności, mieszanie różnych stylów i tworzenie kontrastów. To z jednej strony charakterystyczne dla wiosny kwiaty czy nadające lekkości i sensualności ażurowe wzory. Z drugiej strony pojawi się także swobodny styl sportowy – prosty i klasyczny. A wszystko dopełni trend zapowiedziany już jesienią – nowe oblicze czerni. Najgorętsze, światowe

Luksusowe dni w Żyrardowie

W Polmosie Żyrardów, położonym pomiędzy industrialnymi XIX-wiecznymi zabudowaniami, odbyła się polska odsłona Les Journees Particulieres. Perły architektury przemysłowej były niemymi świadkami drzwi otwartych pierwszej polskiej marki – Belvedere Vodka – należącej do grupy ekskluzywnych marek Louis Vuitton Moët Hennessy. Polmos Żyrardów jest jedynym miejscem na świecie, w którym produkuje się luksusową wódkę Belvedere. Prosto z

Luksusowe dni w Żyrardowie

W Polmosie Żyrardów, położonym pomiędzy industrialnymi XIX-wiecznymi zabudowaniami, odbyła się polska odsłona Les Journees Particulieres. Perły architektury przemysłowej były niemymi świadkami drzwi otwartych pierwszej polskiej marki – Belvedere Vodka – należącej do grupy ekskluzywnych marek Louis Vuitton Moët Hennessy. Polmos Żyrardów jest jedynym miejscem na świecie, w którym produkuje się luksusową wódkę Belvedere. Prosto z

Poznaj świat marek luksusowych

Wyjątkowa okazja żeby poznać najbardziej prestiżowe marki na świecie. Podczas Les Journées Particulières w połowie października br. 30 producentów wchodzących w skład Grupy Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zostanie otwartych dla publiczności by odsłonić swoje dziedzictwo historyczne, architektoniczne i kulturowe oraz zaprezentować swoje unikatowe savoir-faire. Marka Belveredere Vodka, jedna z niewielu marek uczestniczących poza Francją

Poznaj świat marek luksusowych

Wyjątkowa okazja żeby poznać najbardziej prestiżowe marki na świecie. Podczas Les Journées Particulières w połowie października br. 30 producentów wchodzących w skład Grupy Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zostanie otwartych dla publiczności by odsłonić swoje dziedzictwo historyczne, architektoniczne i kulturowe oraz zaprezentować swoje unikatowe savoir-faire. Marka Belveredere Vodka, jedna z niewielu marek uczestniczących poza Francją

Angelina Jolie twarzą marki Louis Vuitton

Angelina Jolie

Angelina Jolie została twarzą najnowszej odsłony kampanii reklamowej „Core Values” marki Louis Vuitton. Według nieoficjalnych informacji, za udział w kampanii, która ma potrwać co najmniej 18 miesięcy, Angelina otrzyma 10 milionów dolarów! Podobno część aktorka przekaże na cele charytatywne. Zdjęcia do kampanii z udziałem gwiazdy wykonała słynna Annie Leibovitz. Sesja odbyła się w Kambodży, z

Angelina Jolie twarzą marki Louis Vuitton

Angelina Jolie została twarzą najnowszej odsłony kampanii reklamowej „Core Values” marki Louis Vuitton. Według nieoficjalnych informacji, za udział w kampanii, która ma potrwać co najmniej 18 miesięcy, Angelina otrzyma 10 milionów dolarów! Podobno część aktorka przekaże na cele charytatywne. Zdjęcia do kampanii z udziałem gwiazdy wykonała słynna Annie Leibovitz. Sesja odbyła się w Kambodży, z

Moda ratuje środowisko

Na zakończonej już niestety aukcji zorganizowanej przez Rainforest Foundation UK (RFUK), której założycielami są słynny muzyk Sting oraz jego żona Trudie Styler, zakupić można było również wiele wyjątkowych kreacji i gadżetów ze świata mody i show businessu.

Moda ratuje środowisko

Na zakończonej już niestety aukcji zorganizowanej przez Rainforest Foundation UK (RFUK), której założycielami są słynny muzyk Sting oraz jego żona Trudie Styler, zakupić można było również wiele wyjątkowych kreacji i gadżetów ze świata mody i show businessu.

Scroll to Top
Scroll to Top