Limitowana edycja

Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa

Modna

Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum i marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa to kampania społeczna, której inicjatorem i […]

Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa

Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum i marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa to kampania społeczna, której inicjatorem i

Woda termalna Avene. Limitowana edycja

Modna

  WODA TERMALNA AVÈNE LIMITOWANA EDYCJA Z WYJĄTKOWĄ GRAFIKĄ PROJEKTU TAKUSHI MIZUNO Od ponad 20-stu lat spirala jest symbolem dermokosmetyków marki Avène, przeznaczonych do pielęgnacji skóry wrażliwej. Ten emblemat został zaprojektowany w 1990 roku przez sławnego japońskiego artystę – Takushi Mizuno, który był dyrektorem reklamy marki Shisheido, a od 1986 roku jest doradcą kreatywnym koncernu

Woda termalna Avene. Limitowana edycja

  WODA TERMALNA AVÈNE LIMITOWANA EDYCJA Z WYJĄTKOWĄ GRAFIKĄ PROJEKTU TAKUSHI MIZUNO Od ponad 20-stu lat spirala jest symbolem dermokosmetyków marki Avène, przeznaczonych do pielęgnacji skóry wrażliwej. Ten emblemat został zaprojektowany w 1990 roku przez sławnego japońskiego artystę – Takushi Mizuno, który był dyrektorem reklamy marki Shisheido, a od 1986 roku jest doradcą kreatywnym koncernu

Scroll to Top
Scroll to Top