Lidia Popiel

Gwiazdy na pokazie kolekcji olimpijskiej Rio 2016

Gwiazdy na pokazie

Polski Komitet Olimpijski oraz spółka OTCF, właściciel marki 4F, oficjalnie zaprezentowały stroje, w których zobaczymy polskich sportowców już w sierpniu. Oficjalny pokaz kolekcji olimpijskiej odbył się 16 maja 2016 r. w Hali EXPO XXI w Warszawie. Kolekcja powstawała przez ostatnie 2 lata, a w cały projekt zaangażowanych było łącznie kilkadziesiąt osób – projektantów, technologów odzieży, grafików. Polski Komitet Olimpijski był włączony w cały proces, na każdym etapie […]

Gwiazdy na pokazie kolekcji olimpijskiej Rio 2016

Polski Komitet Olimpijski oraz spółka OTCF, właściciel marki 4F, oficjalnie zaprezentowały stroje, w których zobaczymy polskich sportowców już w sierpniu. Oficjalny pokaz kolekcji olimpijskiej odbył się 16 maja 2016 r. w Hali EXPO XXI w Warszawie. Kolekcja powstawała przez ostatnie 2 lata, a w cały projekt zaangażowanych było łącznie kilkadziesiąt osób – projektantów, technologów odzieży, grafików. Polski Komitet Olimpijski był włączony w cały proces, na każdym etapie

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

Gwiazdy na pokazie

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna,

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna,

Fotorelacja: Charytatywny Wernisaż – Akcja Myśl o Biuście

Fotorelacja: Charytatywny Wernisaż - Akcja Myśl o Biuście

Z ogromną przyjemnością informujemy o pełnym sukcesie wernisażu charytatywnego obrazów i fotografii w ramach akcji „Myśl o biuście”  organizowanym przez Boutique Bielizny. Podczas wydarzenia zostało zlicytowanych kilkanaście prac autorstwa Katarzyny Paskudy. Cena wywoławcza każdego z obrazów była w wysokości 1000 zł. Po aukcji można było również zakupić limitowane kalendarze z fotografiami bohaterek akcji „Myśl obiuście”.

Fotorelacja: Charytatywny Wernisaż – Akcja Myśl o Biuście

Z ogromną przyjemnością informujemy o pełnym sukcesie wernisażu charytatywnego obrazów i fotografii w ramach akcji „Myśl o biuście”  organizowanym przez Boutique Bielizny. Podczas wydarzenia zostało zlicytowanych kilkanaście prac autorstwa Katarzyny Paskudy. Cena wywoławcza każdego z obrazów była w wysokości 1000 zł. Po aukcji można było również zakupić limitowane kalendarze z fotografiami bohaterek akcji „Myśl obiuście”.

Gwiazdy na pokazie kolekcji OCHNIK jesień-zima 2015/2016

gwiazdy na pokazie Ochnik 16

Ostatni dzień września należał do polskiej marki OCHNIK. W samym sercu Warszawy, plejada gwiazd wypełniła showroom Tweed, aby podziwiać najnowszą kolekcję marki, w której odnaleźć można wiele modowych nowości oraz oryginalnych rozwiązań krawieckich. W kolekcji jesień-zima 2015/2016 projektanci OCHNIK postawili na atrakcyjne surowce, faktury i formy. Bogatą kolekcję najwyższej jakości odzieży skórzanej, futer i kożuchów

Gwiazdy na pokazie kolekcji OCHNIK jesień-zima 2015/2016

Ostatni dzień września należał do polskiej marki OCHNIK. W samym sercu Warszawy, plejada gwiazd wypełniła showroom Tweed, aby podziwiać najnowszą kolekcję marki, w której odnaleźć można wiele modowych nowości oraz oryginalnych rozwiązań krawieckich. W kolekcji jesień-zima 2015/2016 projektanci OCHNIK postawili na atrakcyjne surowce, faktury i formy. Bogatą kolekcję najwyższej jakości odzieży skórzanej, futer i kożuchów

Kossmann: pokaz nowej kolekcji AMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16

kossmann

Na jeden wieczór minimalistyczna Mysia 3 wypełniła się energią Manhattanu. Najnowsza kolekcja Kossmann na sezon jesień-zima 2015/16 inspirowana jest przede wszystkim amerykańskimi kobietami, które łączą wygodę i nienaganny wygląd biznesowy. Liczne grono przedstawicieli mody, dziennikarzy, stylistów oraz gwiazd podziwiało nowe propozycje które przedstawiła tego wieczoru marka Kossmann. Kolekcja jesienno- zimowa 2015/16 AMERICAN DREAM jaką mogliśmy

Kossmann: pokaz nowej kolekcji AMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16

Na jeden wieczór minimalistyczna Mysia 3 wypełniła się energią Manhattanu. Najnowsza kolekcja Kossmann na sezon jesień-zima 2015/16 inspirowana jest przede wszystkim amerykańskimi kobietami, które łączą wygodę i nienaganny wygląd biznesowy. Liczne grono przedstawicieli mody, dziennikarzy, stylistów oraz gwiazd podziwiało nowe propozycje które przedstawiła tego wieczoru marka Kossmann. Kolekcja jesienno- zimowa 2015/16 AMERICAN DREAM jaką mogliśmy

Otwarcie butiku LookBook

otwarcie butiku lookbook

01 lipca, nowa polska modowa marka LookBook, otworzyła w Warszawie swój pierwszy butik. Na spotkaniu, zgromadzeni goście mieli możliwość porozmawiać o inspiracjach, marce, a także obejrzeć wiosenno-letnią kolekcję w stylu boho. W uroczystości uczestniczyły m.in. Małgosia Socha, Patrycja Markowska,Ania Wendzikowska, Bogna Sworowska, Agnieszka Szczurek i Kuba Wesełowski, Laura Samojłowicz, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Lidia Popiel, Marlena Bielińska,

Otwarcie butiku LookBook

01 lipca, nowa polska modowa marka LookBook, otworzyła w Warszawie swój pierwszy butik. Na spotkaniu, zgromadzeni goście mieli możliwość porozmawiać o inspiracjach, marce, a także obejrzeć wiosenno-letnią kolekcję w stylu boho. W uroczystości uczestniczyły m.in. Małgosia Socha, Patrycja Markowska,Ania Wendzikowska, Bogna Sworowska, Agnieszka Szczurek i Kuba Wesełowski, Laura Samojłowicz, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Lidia Popiel, Marlena Bielińska,

Scroll to Top
Scroll to Top