legginsy

Calzedonia wiosna – lato 2011

Kolekcja damska wiosna/lato 2011 Najnowsze propozycje marki Calzedonia na sezon wiosna/lato 2011 przenoszą nas w czasie, w duchu dziecięcych zabaw i starego kufra na strychu. Hafty, koronki, jedwabie, a także bawełna, płótno czy sukno zdobią wiosną rajstopy, legginsy i pończochy. Kolory nawiązują do natury: biel, ecru, migdałowy, tytoń, gałka muszkatołowa, pudrowy róż czy kapitański granat. […]

Calzedonia wiosna – lato 2011

Kolekcja damska wiosna/lato 2011 Najnowsze propozycje marki Calzedonia na sezon wiosna/lato 2011 przenoszą nas w czasie, w duchu dziecięcych zabaw i starego kufra na strychu. Hafty, koronki, jedwabie, a także bawełna, płótno czy sukno zdobią wiosną rajstopy, legginsy i pończochy. Kolory nawiązują do natury: biel, ecru, migdałowy, tytoń, gałka muszkatołowa, pudrowy róż czy kapitański granat.

Jeans na wiosnę w lekkiej odsłonie

W powietrzu czuć już wiosnę. Pora więc na lekkie odświeżenie naszej garderoby. Nawet jeśli jest jeszcze za chłodno na krótkie spódnice, dobrą alternatywą, dla znudzonych ciepłymi spodniami, mogą okazać się legginsy w kolorze navy blue lub też klasyczne czarne z wyjątkowo wiosenną, kwiecistą aplikacją. Na sezon wiosna – lato 2011 Gatta przygotowała całkiem nową odsłonę

Jeans na wiosnę w lekkiej odsłonie

W powietrzu czuć już wiosnę. Pora więc na lekkie odświeżenie naszej garderoby. Nawet jeśli jest jeszcze za chłodno na krótkie spódnice, dobrą alternatywą, dla znudzonych ciepłymi spodniami, mogą okazać się legginsy w kolorze navy blue lub też klasyczne czarne z wyjątkowo wiosenną, kwiecistą aplikacją. Na sezon wiosna – lato 2011 Gatta przygotowała całkiem nową odsłonę

Wiosenne nogi z Gatta Galleria Fantasia

Najbardziej kolorowa, zaskakująca i zawsze pełna niespodzianek kolekcja Gatta Galleria Fantasia, także w nadchodzącym sezonie zachwyci niejedną wielbicielkę niebanalnych wariacji na temat rajstop. Motywem przewodnim całej linii jest życie w mieście – obfitujące w niecodzienne wydarzenia, wibrujące, a momentami spokojne, pełne nostalgii i romantyczne. Galleria Fantasia to cała paleta różnorodnych barw, ciekawych wzorów i niebanalnych

Wiosenne nogi z Gatta Galleria Fantasia

Najbardziej kolorowa, zaskakująca i zawsze pełna niespodzianek kolekcja Gatta Galleria Fantasia, także w nadchodzącym sezonie zachwyci niejedną wielbicielkę niebanalnych wariacji na temat rajstop. Motywem przewodnim całej linii jest życie w mieście – obfitujące w niecodzienne wydarzenia, wibrujące, a momentami spokojne, pełne nostalgii i romantyczne. Galleria Fantasia to cała paleta różnorodnych barw, ciekawych wzorów i niebanalnych

Calzedonia na wiosnę lato 2011

Najnowsze propozycje marki Calzedonia na sezon wiosna/lato 2011 przenoszą nas w czasie, w duchu dziecięcych zabaw i starego kufra na strychu. Hafty, koronki, jedwabie, a także bawełna, płótno czy sukno zdobią wiosną rajstopy, legginsy i pończochy. Kolory nawiązują do natury: biel, ecru, migdałowy, tytoń, gałka muszkatołowa, pudrowy róż czy kapitański granat. Nadchodzący sezon obfituje w

Calzedonia na wiosnę lato 2011

Najnowsze propozycje marki Calzedonia na sezon wiosna/lato 2011 przenoszą nas w czasie, w duchu dziecięcych zabaw i starego kufra na strychu. Hafty, koronki, jedwabie, a także bawełna, płótno czy sukno zdobią wiosną rajstopy, legginsy i pończochy. Kolory nawiązują do natury: biel, ecru, migdałowy, tytoń, gałka muszkatołowa, pudrowy róż czy kapitański granat. Nadchodzący sezon obfituje w

Rewolucja w odzieży sportowej

Firma ASICS wprowadza na rynek polski nową kolekcję ubrań skierowaną wyłącznie do kobiet. Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i Polsce pojawi się już na jesieni 2010 roku w wybranych sklepach klientów. Firma ASICS postanawia pokazać kobietom wartość naturalnego piękna i mówi zdecydowane NIE plastikowym i nienaturalnym postaciom z okładek damskich czasopism. Bo to

Rewolucja w odzieży sportowej

Firma ASICS wprowadza na rynek polski nową kolekcję ubrań skierowaną wyłącznie do kobiet. Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i Polsce pojawi się już na jesieni 2010 roku w wybranych sklepach klientów. Firma ASICS postanawia pokazać kobietom wartość naturalnego piękna i mówi zdecydowane NIE plastikowym i nienaturalnym postaciom z okładek damskich czasopism. Bo to

Scroll to Top
Scroll to Top