Klaudia Carlos

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

Taste the Feeling

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe […]

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Wiosenne spotkanie w 303 Avenue

Taste the Feeling

2 kwietnia w butiku 303 Avenue odbyła się prezentacja kolekcji wiosna-lato 2014. W projektach dominują odcienie szarości i bieli, pojawiają się również stonowane kolory: pudry, zimne barwy. W tym roku Marzenna Niemoczyńska wyjątkowo wprowadziła motywy kwiatowe, fuksję w wersji wizytowej oraz kobalt i limonkę. Tradycyjnie wyróżnikiem ubrań 303 Avenue jest najwyższa jakość materiałów – m.in.

Wiosenne spotkanie w 303 Avenue

2 kwietnia w butiku 303 Avenue odbyła się prezentacja kolekcji wiosna-lato 2014. W projektach dominują odcienie szarości i bieli, pojawiają się również stonowane kolory: pudry, zimne barwy. W tym roku Marzenna Niemoczyńska wyjątkowo wprowadziła motywy kwiatowe, fuksję w wersji wizytowej oraz kobalt i limonkę. Tradycyjnie wyróżnikiem ubrań 303 Avenue jest najwyższa jakość materiałów – m.in.

Gwiazdorskie otwarcie 600 drogerii Rossmanna w Polsce

Taste the Feeling

W gwiazdorskim towarzystwie firma Rossmann świętowała otwarcie swojej 600-setnej drogerii w Polsce. Jubileuszowa impreza odbyła się 9 listopada w warszawskim klubie BANK. Dla gości, wśród których znalazły się znane postacie show biznesu m.in. Rafał Olbrychski, Beata Tadla, Klaudia Carlos, Andrzej Grabowski, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Tomasz Zubilewicz oraz przedstawiciele firm kosmetycznych, zaśpiewali Anna Czartoryska i Tymon Tymański.

Gwiazdorskie otwarcie 600 drogerii Rossmanna w Polsce

W gwiazdorskim towarzystwie firma Rossmann świętowała otwarcie swojej 600-setnej drogerii w Polsce. Jubileuszowa impreza odbyła się 9 listopada w warszawskim klubie BANK. Dla gości, wśród których znalazły się znane postacie show biznesu m.in. Rafał Olbrychski, Beata Tadla, Klaudia Carlos, Andrzej Grabowski, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Tomasz Zubilewicz oraz przedstawiciele firm kosmetycznych, zaśpiewali Anna Czartoryska i Tymon Tymański.

Smok w realu i wirtualu

Taste the Feeling

Wczoraj odbyła się premiera prasowa nowej, wyjątkowej gry dla dzieci „Skylanders Spyro´s Adventure”. Dlaczego niezwykłej? Nie tylko ze względu na super Smoczka Spyro i super grafikę. To gra niezwykła ze względu na nowatorski pomysł połączenia świata zabawek i wirtualnej rozrywki. Gracze, a raczej ich rodzice, będą mogli w sklepach z zabawkami kupić figurki ze świata

Smok w realu i wirtualu

Wczoraj odbyła się premiera prasowa nowej, wyjątkowej gry dla dzieci „Skylanders Spyro´s Adventure”. Dlaczego niezwykłej? Nie tylko ze względu na super Smoczka Spyro i super grafikę. To gra niezwykła ze względu na nowatorski pomysł połączenia świata zabawek i wirtualnej rozrywki. Gracze, a raczej ich rodzice, będą mogli w sklepach z zabawkami kupić figurki ze świata

Scroll to Top
Scroll to Top