Karolina Szostak

Fotorelacja: otwarcie nowego showroomu połączone z pokazem kolekcji 303 Avenue Art

pokazem kolekcji

19 kwietnia, na Mokotowskiej 40/3, odbyło się uroczyste otwarcie nowego Showroomu marki 303 Avenue, połączone z pokazem kolekcji – najnowszej linii odzieży 303 Avenue ART. Na prezentacji pojawili się między innymi: Basia Kurdej-Szatan, Kasia Sokołowska, Ania Męczyńska, Bogna Sworowska, Beata Tadla, Ewa Wojciechowska, Kasia Warnke, Agnieszka Jastrzębska, Kamila Szczawińska, Karolina Szostak, Ilona Felicjańska, Dorota Williams, Maria Góralczyk, Łukasz Jemioł, Marzena […]

Fotorelacja: otwarcie nowego showroomu połączone z pokazem kolekcji 303 Avenue Art

19 kwietnia, na Mokotowskiej 40/3, odbyło się uroczyste otwarcie nowego Showroomu marki 303 Avenue, połączone z pokazem kolekcji – najnowszej linii odzieży 303 Avenue ART. Na prezentacji pojawili się między innymi: Basia Kurdej-Szatan, Kasia Sokołowska, Ania Męczyńska, Bogna Sworowska, Beata Tadla, Ewa Wojciechowska, Kasia Warnke, Agnieszka Jastrzębska, Kamila Szczawińska, Karolina Szostak, Ilona Felicjańska, Dorota Williams, Maria Góralczyk, Łukasz Jemioł, Marzena

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

pokazem kolekcji

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Tłum gwiazd na 11 urodzinach Ambasady Urody!

ambasada urody

Dorota Gardias, Agnieszka Włodarczyk, Katarzyna Herman, Karolina Szostak, Sylwia Gliwa, Aneta Todorczuk- Perchuć, Odeta Moro, Marta Kuligowska, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Anna Oberc – tłumnie przybyły, by wspólnie z właścicielami świętować 11-ste urodziny Kliniki Ambasada Urody na warszawskim Wilanowie! Oprócz spotkania w miłym gronie Panie miały okazję zapoznać się z nowościami z zakresu medycyny estetycznej,

Tłum gwiazd na 11 urodzinach Ambasady Urody!

Dorota Gardias, Agnieszka Włodarczyk, Katarzyna Herman, Karolina Szostak, Sylwia Gliwa, Aneta Todorczuk- Perchuć, Odeta Moro, Marta Kuligowska, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Anna Oberc – tłumnie przybyły, by wspólnie z właścicielami świętować 11-ste urodziny Kliniki Ambasada Urody na warszawskim Wilanowie! Oprócz spotkania w miłym gronie Panie miały okazję zapoznać się z nowościami z zakresu medycyny estetycznej,

Łukasz Jemioł: Rodzina w moim sklepie może ubrać się od stóp do głów

Łukasz Jemioł, projektant

Łukasz Jemioł opowiedział o otwarciu nowego butiku w kompleksie MODO. – Rodzina wchodząc do mnie do sklepu może ubrać się od stóp do głów – przyznał. A co w kolekcji Jemioła zafascynowało Karolinę Szostak, która wraz z projektantem zamknęła jego pokaz? – Łukasz bierze pod uwagę to, że kobieta ma biust i biodra. Nie tylko

Łukasz Jemioł: Rodzina w moim sklepie może ubrać się od stóp do głów

Łukasz Jemioł opowiedział o otwarciu nowego butiku w kompleksie MODO. – Rodzina wchodząc do mnie do sklepu może ubrać się od stóp do głów – przyznał. A co w kolekcji Jemioła zafascynowało Karolinę Szostak, która wraz z projektantem zamknęła jego pokaz? – Łukasz bierze pod uwagę to, że kobieta ma biust i biodra. Nie tylko

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

pokazem kolekcji

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

pokazem kolekcji

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Scroll to Top
Scroll to Top