kampanie społeczne

Pierwsza Dama wspiera kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus”

Pierwsza Dama

Już 2 grudnia, w związku z obchodami Światowego Dnia AIDS w Teatrze Wielkim odbędzie się wernisaż zdjęć, koncert Natalii Przybysz oraz premiera kampanii „Projekt Test: Pokolenie Minus”. Tegoroczna akcja ma zachęcać kobiety do wykonywania testów na obecność HIV w ciąży. W kampanię zaangażowały się znane kobiety, które już zdecydowały się na założenie rodziny lub planują […]

Pierwsza Dama wspiera kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus”

Już 2 grudnia, w związku z obchodami Światowego Dnia AIDS w Teatrze Wielkim odbędzie się wernisaż zdjęć, koncert Natalii Przybysz oraz premiera kampanii „Projekt Test: Pokolenie Minus”. Tegoroczna akcja ma zachęcać kobiety do wykonywania testów na obecność HIV w ciąży. W kampanię zaangażowały się znane kobiety, które już zdecydowały się na założenie rodziny lub planują

Książka jest Kobietą w 2014 roku

Pierwsza Dama

Rozpoczęły się prace przy organizacji  II edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Książka jest Kobietą”, zaplanowanej na cały przyszły, 2014 rok. Głównym celem kampanii jest przywrócenie, czy też stworzenie mody na czytanie, trendu, który można określić jako szlachetny snobizm. Przypomnienie idei, wedle której piękno stanowi jedność z dobrem i prawdą. Zachęcamy do współpracy Wydawnictwa, Media, Mecenasów i

Książka jest Kobietą w 2014 roku

Rozpoczęły się prace przy organizacji  II edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Książka jest Kobietą”, zaplanowanej na cały przyszły, 2014 rok. Głównym celem kampanii jest przywrócenie, czy też stworzenie mody na czytanie, trendu, który można określić jako szlachetny snobizm. Przypomnienie idei, wedle której piękno stanowi jedność z dobrem i prawdą. Zachęcamy do współpracy Wydawnictwa, Media, Mecenasów i

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

Pierwsza Dama

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Co kobiety powinny, a czego nie mogą?

Pierwsza Dama

Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny.  Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t„(„kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”)wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of

Co kobiety powinny, a czego nie mogą?

Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny.  Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t„(„kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”)wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of

Normalna inność w Benettonie

Benetton 1_postcard

Nowa kampania fundacji UNhate, prowadzonej przez firmę odzieżową Benetton, różni się nieco od dotychczasowych, prowokacyjnych akcji. Jej dziewięciu ambasadorów, choć zostało wybranych ze względu na swoją inność, przedstawionych jest tak, by nie była ona widoczna. W kampanii wystąpili: brazylijski transseksualista Lea T, niemiecki model z protezą nogi Mario Galla, Tunezyjka Hanaa Ben Abdesslem (jedna z

Normalna inność w Benettonie

Nowa kampania fundacji UNhate, prowadzonej przez firmę odzieżową Benetton, różni się nieco od dotychczasowych, prowokacyjnych akcji. Jej dziewięciu ambasadorów, choć zostało wybranych ze względu na swoją inność, przedstawionych jest tak, by nie była ona widoczna. W kampanii wystąpili: brazylijski transseksualista Lea T, niemiecki model z protezą nogi Mario Galla, Tunezyjka Hanaa Ben Abdesslem (jedna z

Brodzik, Dorociński i Grass na balu Fundacji SYNAPSIS

Joanna Brodzik

10 lutego o godzinie 19.00 w Hotelu Hyatt Regency Warsaw rozpocznie się Czternasty Bal Charytatywny Fundacji SYNAPSIS. Udział w balu potwierdzili wspierający od kilku lat działania na rzecz osób z autyzmem aktorka Joanna Brodzik, aktor Marcin Dorociński oraz dziennikarz Łukasz Grass. Na balu wystąpią Alicja Węgorzewska-Whiskerd, zespół taneczny Jacka Krupy oraz skrzypek Bogdan Kierejsz. W

Brodzik, Dorociński i Grass na balu Fundacji SYNAPSIS

10 lutego o godzinie 19.00 w Hotelu Hyatt Regency Warsaw rozpocznie się Czternasty Bal Charytatywny Fundacji SYNAPSIS. Udział w balu potwierdzili wspierający od kilku lat działania na rzecz osób z autyzmem aktorka Joanna Brodzik, aktor Marcin Dorociński oraz dziennikarz Łukasz Grass. Na balu wystąpią Alicja Węgorzewska-Whiskerd, zespół taneczny Jacka Krupy oraz skrzypek Bogdan Kierejsz. W

Scroll to Top
Scroll to Top