kampanie społeczne

DOVE Kampania Jesteśmy piękne

Jesteśmy piękne

Misją marki Dove jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Od wielu lat Dove przekonuje kobiety, że prawdziwe piękno wymyka się metryce, nie ma jednego właściwego rozmiary biustu, kształtu ust czy wagi ciała. Ta idea jest w sercu marki i jest przyczynkiem zarówno do emocjonalnych kampanii marki, jak też rozwijania jej […]

DOVE Kampania Jesteśmy piękne

Misją marki Dove jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Od wielu lat Dove przekonuje kobiety, że prawdziwe piękno wymyka się metryce, nie ma jednego właściwego rozmiary biustu, kształtu ust czy wagi ciała. Ta idea jest w sercu marki i jest przyczynkiem zarówno do emocjonalnych kampanii marki, jak też rozwijania jej

PROJEKT Test: #POZYTYWNI

Jesteśmy piękne

Dołącz do POZYTYWNYCH! Weź czerwoną pomadkę, pomaluj sobie usta, zrób selfie i umieść je 1 grudnia, w Światowy Dzień Walki z AIDS, na Instagramie lub Facebooku – koniecznie z hashtagami #pozytywni #mamytowekrwi. W ten sposób dołączasz do plejady gwiazd, które już wsparły akcję manifestując swój pozytywny stosunek, pozbawiony jakichkolwiek uprzedzeń do osób żyjących z HIV. Magdalena

PROJEKT Test: #POZYTYWNI

Dołącz do POZYTYWNYCH! Weź czerwoną pomadkę, pomaluj sobie usta, zrób selfie i umieść je 1 grudnia, w Światowy Dzień Walki z AIDS, na Instagramie lub Facebooku – koniecznie z hashtagami #pozytywni #mamytowekrwi. W ten sposób dołączasz do plejady gwiazd, które już wsparły akcję manifestując swój pozytywny stosunek, pozbawiony jakichkolwiek uprzedzeń do osób żyjących z HIV. Magdalena

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Jesteśmy piękne

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM

#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM

Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015, którego gala finałowa odbędzie się 2 września w Łodzi. Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier

#THE LOOK OF THE YEAR #STOP DOPALACZOM

Biuro THE LOOK OF THE YEAR POLSKA oraz Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Łodzi podjął współpracę w ramach akcji społecznej przeciwko dopalaczom, która jest realizowana w ramach tegorocznej konkursu dla modelek THE LOOK OF THE YEAR 2015, którego gala finałowa odbędzie się 2 września w Łodzi. Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier

Sekrety kobiecego libido

Andrzejem Depko

„Dlaczego nie mam ochoty na seks?” – z tym pytaniem do seksuologów zwraca się coraz więcej Polek. Nie można udzielić jednej, uniwersalnej odpowiedzi. Kobiece libido, czyli moc napędowa życia erotycznego, jest szczególnie skomplikowaną siecią połączonych ze sobą różnorodnych czynników. Razem z ekspertem programu „Zdrowa ONA”, seksuologiem, dr n. med. Andrzejem Depko, omawiamy najważniejsze kwestie związane z pojęciem libido,

Sekrety kobiecego libido

„Dlaczego nie mam ochoty na seks?” – z tym pytaniem do seksuologów zwraca się coraz więcej Polek. Nie można udzielić jednej, uniwersalnej odpowiedzi. Kobiece libido, czyli moc napędowa życia erotycznego, jest szczególnie skomplikowaną siecią połączonych ze sobą różnorodnych czynników. Razem z ekspertem programu „Zdrowa ONA”, seksuologiem, dr n. med. Andrzejem Depko, omawiamy najważniejsze kwestie związane z pojęciem libido,

Nosze dobre biustonosze – a Ty?

brafitterki

Dziesiątki salonów i firm brafittingowych z różnych stron Polski zjednoczy się we wspólnym apelu-pytaniu do kobiet: NOSZĘ DOBRE BIUSTONOSZE A TY? Akcja będzie miała miejsce na portalu społecznościowym Facebook w dniu 24.04.2015 o godzinie 9.45. Każda z właścicielek na fanpage’u swojej firmy podeprze apel swoim zdjęciem z kartką zawierającą „otagowany” postulat. Panie chcą dzięki temu

Nosze dobre biustonosze – a Ty?

Dziesiątki salonów i firm brafittingowych z różnych stron Polski zjednoczy się we wspólnym apelu-pytaniu do kobiet: NOSZĘ DOBRE BIUSTONOSZE A TY? Akcja będzie miała miejsce na portalu społecznościowym Facebook w dniu 24.04.2015 o godzinie 9.45. Każda z właścicielek na fanpage’u swojej firmy podeprze apel swoim zdjęciem z kartką zawierającą „otagowany” postulat. Panie chcą dzięki temu

Scroll to Top
Scroll to Top