infografika

Polki uwielbiają swoje nogi i są z nich dumne

Polki uwielbiają swoje nogi

Ulubioną częścią ciała Polek są nogi! I to właśnie one są kluczem do pewności siebie aż 94% kobiet w Polsce. W jaki sposób Polki dbają o swoje nogi i  jakich problemów związanych z ich wyglądem obawiają się najbardziej? Odpowiedzi dostarcza najnowsze badanie przeprowadzone przez TNS Polska dla marki Braun. Nogi najbardziej lubiane przez Polki Jak pokazują […]

Polki uwielbiają swoje nogi i są z nich dumne

Ulubioną częścią ciała Polek są nogi! I to właśnie one są kluczem do pewności siebie aż 94% kobiet w Polsce. W jaki sposób Polki dbają o swoje nogi i  jakich problemów związanych z ich wyglądem obawiają się najbardziej? Odpowiedzi dostarcza najnowsze badanie przeprowadzone przez TNS Polska dla marki Braun. Nogi najbardziej lubiane przez Polki Jak pokazują

Dekada kultury z empik.com – rynek dóbr kulturalnych w Polsce

Polki uwielbiają swoje nogi

Erotyki oraz literatura młodzieżowa na szczycie bestsellerów, postępująca ekspansja ebooka i muzyki cyfrowej oraz powrót winyli – to tylko niektóre z najciekawszych trendów ostatnich lat, które kształtują kierunki rozwoju rynku wydawniczego. Empik.com, sklep internetowy z najbogatszą ofertą dóbr kultury w Polsce, podsumowuje ostatnią dekadę rynku. Bestsellery wszechczasów* Powstały w 1998 roku sklep internetowy empik.com oferuje

Dekada kultury z empik.com – rynek dóbr kulturalnych w Polsce

Erotyki oraz literatura młodzieżowa na szczycie bestsellerów, postępująca ekspansja ebooka i muzyki cyfrowej oraz powrót winyli – to tylko niektóre z najciekawszych trendów ostatnich lat, które kształtują kierunki rozwoju rynku wydawniczego. Empik.com, sklep internetowy z najbogatszą ofertą dóbr kultury w Polsce, podsumowuje ostatnią dekadę rynku. Bestsellery wszechczasów* Powstały w 1998 roku sklep internetowy empik.com oferuje

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

Polki uwielbiają swoje nogi

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

Celebryci w reklamach „nie działają” na internautów

DIGITAL ONE CONTENT MARKETING 4

Internautom podoba się humor i muzyka w materiałach promocyjnych marki, jednak nie postrzegają tych elementów jako kluczowych w tworzeniu wizerunku marki czy w podjęciu decyzji o zakupie. Zdają się podchodzić do zakupów dość praktycznie, nie zważając na reklamujących produkty celebrytów czy blogerów, specjalnie tworzone gry oraz filmiki – to jeden z głównych wniosków płynących z

Celebryci w reklamach „nie działają” na internautów

Internautom podoba się humor i muzyka w materiałach promocyjnych marki, jednak nie postrzegają tych elementów jako kluczowych w tworzeniu wizerunku marki czy w podjęciu decyzji o zakupie. Zdają się podchodzić do zakupów dość praktycznie, nie zważając na reklamujących produkty celebrytów czy blogerów, specjalnie tworzone gry oraz filmiki – to jeden z głównych wniosków płynących z

YOUTUBE’RZY W MEDIACH: KRÓLUJE CHODAKOWSKA

YouTube TOP5 zajawka

Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Dzięki rosnącej popularności medialnej twórców  kanałów na YouTube, portal ten staje się coraz wartościowszym kanałem reklamowym dla marek. 14 lutego 2015 r. serwis obchodził

YOUTUBE’RZY W MEDIACH: KRÓLUJE CHODAKOWSKA

Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Dzięki rosnącej popularności medialnej twórców  kanałów na YouTube, portal ten staje się coraz wartościowszym kanałem reklamowym dla marek. 14 lutego 2015 r. serwis obchodził

Dopasuj prezent dla bliskiej osoby – Infografika

Polki uwielbiają swoje nogi

Wbrew pozorom wybranie prezentu naszym najbliższym sprawia nam najwięcej kłopotów. aby nie ujrzeć zawodu na ich twarzach, podarujmy im coś, o czym zawsze marzyli. Zastanówmy się jakie mają pasje i czym zajmują się w wolnym czasie. Zaskoczmy ich pomysłowym prezentem. Infografika, którą przedstawimy poniżej, zasugeruje, co wybrać najbliższym na święta. Pamiętajmy także, że świąteczny czas to

Dopasuj prezent dla bliskiej osoby – Infografika

Wbrew pozorom wybranie prezentu naszym najbliższym sprawia nam najwięcej kłopotów. aby nie ujrzeć zawodu na ich twarzach, podarujmy im coś, o czym zawsze marzyli. Zastanówmy się jakie mają pasje i czym zajmują się w wolnym czasie. Zaskoczmy ich pomysłowym prezentem. Infografika, którą przedstawimy poniżej, zasugeruje, co wybrać najbliższym na święta. Pamiętajmy także, że świąteczny czas to

Scroll to Top
Scroll to Top