Spotkanie branży ślubnej
W miniony czwartek gościłyśmy w Londynie na drugiej już edycji wieczoru Weddings4Media MediaPlace, w którym wzięło udział ponad 140 dziennikarzy związanych z branżą ślubną, przedstawicieli agencji PR oraz organizatorów ślubów. Sponsorem głównym eventu była marka Quintessentially Weddings. W trakcie wieczoru goście mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w modzie ślubnej, dodatkach, biżuterii, nowoczesnych sposobach organizacji […]
W miniony czwartek gościłyśmy w Londynie na drugiej już edycji wieczoru Weddings4Media MediaPlace, w którym wzięło udział ponad 140 dziennikarzy związanych z branżą ślubną, przedstawicieli agencji PR oraz organizatorów ślubów. Sponsorem głównym eventu była marka Quintessentially Weddings. W trakcie wieczoru goście mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w modzie ślubnej, dodatkach, biżuterii, nowoczesnych sposobach organizacji