HIV

On ma dziewięć żyć. Ty masz tylko jedno. Zabezpieczaj się

Kot Smutley radośnie i spontanicznie uprawia seks z każdym, kogo napotka na swej drodze. Rybka, trzy foki czy słonica – dla Smutley’a nie stanowi to różnicy, stosowaniem zabezpieczeń również nie zaprząta sobie głowy. Tyle, że jak przestrzega potencjalnych naśladowców, hasło francuskiej kampanii „Gettin’ tail”, której Smutley jest bohaterem: „He’s got nine lives. You only have […]

On ma dziewięć żyć. Ty masz tylko jedno. Zabezpieczaj się

Kot Smutley radośnie i spontanicznie uprawia seks z każdym, kogo napotka na swej drodze. Rybka, trzy foki czy słonica – dla Smutley’a nie stanowi to różnicy, stosowaniem zabezpieczeń również nie zaprząta sobie głowy. Tyle, że jak przestrzega potencjalnych naśladowców, hasło francuskiej kampanii „Gettin’ tail”, której Smutley jest bohaterem: „He’s got nine lives. You only have

Awaryjna prezerwatywa

Imprezowicze z lizbońskich klubów nocnych, u progu seksualnej przygody, nie musieli martwić się brakiem prezerwatyw. Dyskoteki w stolicy Portugalii zaopatrzono w osobliwe pocztówki z dołączonymi kondomami. Pocztówki przypominały formą graficzną „okienka“ alarmów przeciwpożarowych. Zamiast guzika, który należy przycisnąć na wypadek pożaru, znajdowała się w nich prezerwatywa. Napis na pocztówce głosił: „Use in case of being

Awaryjna prezerwatywa

Imprezowicze z lizbońskich klubów nocnych, u progu seksualnej przygody, nie musieli martwić się brakiem prezerwatyw. Dyskoteki w stolicy Portugalii zaopatrzono w osobliwe pocztówki z dołączonymi kondomami. Pocztówki przypominały formą graficzną „okienka“ alarmów przeciwpożarowych. Zamiast guzika, który należy przycisnąć na wypadek pożaru, znajdowała się w nich prezerwatywa. Napis na pocztówce głosił: „Use in case of being

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Erotyczny thriller

Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Pozornie nic nie zakłóca przesyconej erotyzmem beztroski. Do czasu kiedy nie pojawiają się inni „aktorzy”. Tuż za grupą roznegliżowanych, powiązanych ze sobą seksualnymi

Erotyczny thriller

Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Pozornie nic nie zakłóca przesyconej erotyzmem beztroski. Do czasu kiedy nie pojawiają się inni „aktorzy”. Tuż za grupą roznegliżowanych, powiązanych ze sobą seksualnymi

Co można robić jednym palcem?

Przy pomocy palca można robić bardzo wiele rzeczy – zarówno przyjemnych, jak i pożytecznych. Dla zabawy i dla zdrowia. W nowej teledyskowej kampanii francuskiej AIDES, znanej z odważnych spotów reklamowych kierowanych do młodych ludzi, które zawsze kwestie seksu przedstawiają w pozytywny sposób, odbiorcy zachęcani są do wykonania szybkiego – zajmującego 20 minut – testu na

Co można robić jednym palcem?

Przy pomocy palca można robić bardzo wiele rzeczy – zarówno przyjemnych, jak i pożytecznych. Dla zabawy i dla zdrowia. W nowej teledyskowej kampanii francuskiej AIDES, znanej z odważnych spotów reklamowych kierowanych do młodych ludzi, które zawsze kwestie seksu przedstawiają w pozytywny sposób, odbiorcy zachęcani są do wykonania szybkiego – zajmującego 20 minut – testu na

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Scroll to Top
Scroll to Top