Kobieta zmienną jest także podczas zakupów – wideo
Psychologowie dzielą kobiety-konsumentki na profesjonalistki, które nabywają produkty z radością kupowania, bo mają na to środki finansowe. Pozostałe panie to „zachłanne konsumpcjonistki” – kupujące pod wpływem impulsu oraz „rodzinne panie domu”, które robiąc zakupy stawiają na pierwszym miejscu potrzeby rodziny, na drugim swoje. Co ciekawe, psychologowie podkreślają, że to więcej panów niż pań robi zakupy pod wpływem impulsu. Jak mówi Agencji Informacyjnej Newseria […]
Kobieta zmienną jest także podczas zakupów – wideo
Psychologowie dzielą kobiety-konsumentki na profesjonalistki, które nabywają produkty z radością kupowania, bo mają na to środki finansowe. Pozostałe panie to „zachłanne konsumpcjonistki” – kupujące pod wpływem impulsu oraz „rodzinne panie domu”, które robiąc zakupy stawiają na pierwszym miejscu potrzeby rodziny, na drugim swoje. Co ciekawe, psychologowie podkreślają, że to więcej panów niż pań robi zakupy pod wpływem impulsu. Jak mówi Agencji Informacyjnej Newseria