Dorota Czaja

Gwiazdy wspierają akcję 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata

Dorota Chotecka i Robert Kochanek

Gwiazdy wspierają akcję 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata Do apelu włączyli się Tomek Barański, Waldemar Błaszczyk, Dorota Chotecka, Dorota Czaja, Natalia Janoszek, Jacek Jeschke, Rafał Jonkisz, Anna Karczmarczyk, Robert Kochanek, Rafał Maserak, Ela Romanowska, Kasia Stankiewicz, Nina Tyrka oraz Walerija Żurawlewa. Gwiazdy zachęcają do przekazania 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata. – Stowarzyszenie pomaga dzieciom w […]

Gwiazdy wspierają akcję 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata

Gwiazdy wspierają akcję 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata Do apelu włączyli się Tomek Barański, Waldemar Błaszczyk, Dorota Chotecka, Dorota Czaja, Natalia Janoszek, Jacek Jeschke, Rafał Jonkisz, Anna Karczmarczyk, Robert Kochanek, Rafał Maserak, Ela Romanowska, Kasia Stankiewicz, Nina Tyrka oraz Walerija Żurawlewa. Gwiazdy zachęcają do przekazania 1% podatku dla Stowarzyszenia Immaculata. – Stowarzyszenie pomaga dzieciom w

Fotorelacja z premiery kolekcji Sabriny Pilewicz „La donna è mobile” oraz prezentacji limitowanej edycji torebek SPxMartini

Rozalia Mancewicz z siostrami

6 kwietnia w Warszawie odbyła się premiera drugiej odsłony kolekcji „La donna è mobile” Sabriny Pilewicz połączona z prezentacją limitowanej edycji torebek SPxMartini stworzonej we współpracy z Martini i Martini Racing. Pilewicz znana dotąd wyłącznie z architektonicznego podejścia do projektowania stworzyła pierwszą w historii marki kolekcję miękkich toreb. Goście mieli okazję zobaczyć nowe modele torebek

Fotorelacja z premiery kolekcji Sabriny Pilewicz „La donna è mobile” oraz prezentacji limitowanej edycji torebek SPxMartini

6 kwietnia w Warszawie odbyła się premiera drugiej odsłony kolekcji „La donna è mobile” Sabriny Pilewicz połączona z prezentacją limitowanej edycji torebek SPxMartini stworzonej we współpracy z Martini i Martini Racing. Pilewicz znana dotąd wyłącznie z architektonicznego podejścia do projektowania stworzyła pierwszą w historii marki kolekcję miękkich toreb. Goście mieli okazję zobaczyć nowe modele torebek

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

Taste the Feeling

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza!

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza 18

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza, którego patronem medialnym jest ModaiJa! „Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza!

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza, którego patronem medialnym jest ModaiJa! „Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla

„Modny Kalendarz” już jest!

kalendarz z gwiazdami

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka organizowanych przez

„Modny Kalendarz” już jest!

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka organizowanych przez

Akcja charytatywna „Modny Kalendarz”

modny kalendarz

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot Pen Polska, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstanie kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizację warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka

Akcja charytatywna „Modny Kalendarz”

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot Pen Polska, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstanie kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizację warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka

Scroll to Top
Scroll to Top