branża modowa

Joanna Klimas: w Polsce trudno zajmować się modą, bo jesteśmy krajem biednym i niezbyt uwrażliwionym estetycznie

Joanna Klimas

Projektowanie to trudny zawód, zwłaszcza w Polsce, gdzie ludzie są wciąż zbyt biedni i nie mają poczucia estetyki na miarę Włochów lub Francuzów – uważa Joanna Klimas. Jej zdaniem dla młodych ludzi szansą na zaistnienie są programy takie jak „Project Runway”. Talent to jednak zbyt mało, by zrobić światową karierę, trzeba mieć jeszcze siłę przebicia, której brakuje wielu […]

Joanna Klimas: w Polsce trudno zajmować się modą, bo jesteśmy krajem biednym i niezbyt uwrażliwionym estetycznie

Projektowanie to trudny zawód, zwłaszcza w Polsce, gdzie ludzie są wciąż zbyt biedni i nie mają poczucia estetyki na miarę Włochów lub Francuzów – uważa Joanna Klimas. Jej zdaniem dla młodych ludzi szansą na zaistnienie są programy takie jak „Project Runway”. Talent to jednak zbyt mało, by zrobić światową karierę, trzeba mieć jeszcze siłę przebicia, której brakuje wielu

Świat mody spotyka się w Poznaniu

targimody

Na Targi Mody Poznań co roku przyjeżdżają tysiące przedsiębiorców z branży fashion w poszukiwaniu unikalnych marek, które zdobędą serca ich klientów. W dniach 25-27 lutego najnowszą ofertę zaprezentuje tam niemal pół tysiąca marek z szesnastu krajów. Targi Mody Poznań należą do grona najważniejszych imprez w Europie skierowanych do osób działających w sektorze mody. Wystawcy pokazują

Świat mody spotyka się w Poznaniu

Na Targi Mody Poznań co roku przyjeżdżają tysiące przedsiębiorców z branży fashion w poszukiwaniu unikalnych marek, które zdobędą serca ich klientów. W dniach 25-27 lutego najnowszą ofertę zaprezentuje tam niemal pół tysiąca marek z szesnastu krajów. Targi Mody Poznań należą do grona najważniejszych imprez w Europie skierowanych do osób działających w sektorze mody. Wystawcy pokazują

Polska moda przekracza granice

Polska moda

Wyniki z najnowszego raportu o zachowaniach zakupowych klientów GfK Polonia, prezentacja strategii eksportowych oraz nowoczesne technologie, które pomagają w poszerzaniu grupy klientów o nabywców z zagranicy – to część zagadnień, z którymi będą mogli się zapoznać 16 października uczestnicy Fashion Business Congress w Łodzi. 16 października w Centrum Konferencyjno-Bankietowym Rubin w Łodzi odbędzie się Fashion

Polska moda przekracza granice

Wyniki z najnowszego raportu o zachowaniach zakupowych klientów GfK Polonia, prezentacja strategii eksportowych oraz nowoczesne technologie, które pomagają w poszerzaniu grupy klientów o nabywców z zagranicy – to część zagadnień, z którymi będą mogli się zapoznać 16 października uczestnicy Fashion Business Congress w Łodzi. 16 października w Centrum Konferencyjno-Bankietowym Rubin w Łodzi odbędzie się Fashion

7. Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk. Podsumowanie

Scott Schuman

W weekend w Starym Browarze zakończył się 7. Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk, jedno z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych poświęconych modzie i sztuce w naszej części Europy. Festiwal ściągnął tu aż na kilkanaście dni znawców i wielbicieli mody z Polski, Stanów Zjednoczonych czy Włoch i rozpoczął obchody 10-lecia Starego Browaru. W trakcie festiwalu Grażyna Kulczyk, pomysłodawczyni

7. Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk. Podsumowanie

W weekend w Starym Browarze zakończył się 7. Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk, jedno z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych poświęconych modzie i sztuce w naszej części Europy. Festiwal ściągnął tu aż na kilkanaście dni znawców i wielbicieli mody z Polski, Stanów Zjednoczonych czy Włoch i rozpoczął obchody 10-lecia Starego Browaru. W trakcie festiwalu Grażyna Kulczyk, pomysłodawczyni

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Polska moda

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników. 17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników. 17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów

Polska bielizna podbija europejski rynek

Polska moda

W Polsce nadal panuje przeświadczenie, że zachodnie marki są lepsze od krajowych, a bielizna wykonana jest z wysoko gatunkowych materiałów, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Nic bardziej mylnego. Producenci polskiej bielizny nie mają się czego wstydzić i z powodzeniem to udowadniają. Polskie marki bielizny są konkurencyjne nie tylko pod względem jakości, ale również ceny. Na polskim

Polska bielizna podbija europejski rynek

W Polsce nadal panuje przeświadczenie, że zachodnie marki są lepsze od krajowych, a bielizna wykonana jest z wysoko gatunkowych materiałów, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Nic bardziej mylnego. Producenci polskiej bielizny nie mają się czego wstydzić i z powodzeniem to udowadniają. Polskie marki bielizny są konkurencyjne nie tylko pod względem jakości, ale również ceny. Na polskim

Scroll to Top
Scroll to Top