bizneswoman

Lookbook Kossman wiosna-lato 2014

Lookbook Kossman

KOLEKCJA WIOSNA To ukłon w stronę klasycznej elegancji. Ponadczasowe, minimalistyczne fasony, zamknięte w formie nawiązującej do klasyki w stylu Chanel. Sprawdzają się zarówno w oficjalnych sytuacjach, jak i podczas towarzyskich spotkań. W kolekcji wiosennej przeważa pastelowa kolorystyka z nutą granatu, w bogatej fakturze najlepszych włoskich tkanin boucle. Pudełkowe fasony żakietów i lekkich płaszczy komponują się […]

Lookbook Kossman wiosna-lato 2014

KOLEKCJA WIOSNA To ukłon w stronę klasycznej elegancji. Ponadczasowe, minimalistyczne fasony, zamknięte w formie nawiązującej do klasyki w stylu Chanel. Sprawdzają się zarówno w oficjalnych sytuacjach, jak i podczas towarzyskich spotkań. W kolekcji wiosennej przeważa pastelowa kolorystyka z nutą granatu, w bogatej fakturze najlepszych włoskich tkanin boucle. Pudełkowe fasony żakietów i lekkich płaszczy komponują się

Nowoczesny Dress Code. Uczestnicy programu „Projektanci na Start” stworzą kreacje dla modnej businesswoman

Lookbook Kossman

Dziewiąty odcinek talent show „Projektanci na start” zaprowadzi piątkę finalistów do świata biznesu. Razem z Bartkiem Michalcem, twórcą młodej i prężnej marki modowej ZUO CORP., udadzą się do centrum Łodzi, by obserwować styl ubierania się kobiet pracujących w korporacjach. Po powrocie do pracowni ich zadaniem będzie uszycie klasycznego, kobiecego zestawu do biura – żakietu i spódnicy. Który z

Nowoczesny Dress Code. Uczestnicy programu „Projektanci na Start” stworzą kreacje dla modnej businesswoman

Dziewiąty odcinek talent show „Projektanci na start” zaprowadzi piątkę finalistów do świata biznesu. Razem z Bartkiem Michalcem, twórcą młodej i prężnej marki modowej ZUO CORP., udadzą się do centrum Łodzi, by obserwować styl ubierania się kobiet pracujących w korporacjach. Po powrocie do pracowni ich zadaniem będzie uszycie klasycznego, kobiecego zestawu do biura – żakietu i spódnicy. Który z

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

Lookbook Kossman

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji

W Polsce tylko na co dziesiątym stanowisku kierowniczym zasiada kobieta

Lookbook Kossman

Według organizacji Gender Equality Project w firmie 30 proc. stanowisk kierowniczych powinna być obsadzona przez kobiety. W Polsce średnia wynosi 10,5 proc. Również z równym traktowaniem kobiet i mężczyzn w zakresie m.in. warunków wynagradzania, awansu, dostępu do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, bywa różnie. Choć coraz więcej firm zwraca na to uwagę. Kodeks pracy nakłada na pracodawców obowiązek równego traktowana pracowników w zakresie

W Polsce tylko na co dziesiątym stanowisku kierowniczym zasiada kobieta

Według organizacji Gender Equality Project w firmie 30 proc. stanowisk kierowniczych powinna być obsadzona przez kobiety. W Polsce średnia wynosi 10,5 proc. Również z równym traktowaniem kobiet i mężczyzn w zakresie m.in. warunków wynagradzania, awansu, dostępu do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, bywa różnie. Choć coraz więcej firm zwraca na to uwagę. Kodeks pracy nakłada na pracodawców obowiązek równego traktowana pracowników w zakresie

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

Lookbook Kossman

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

Klub Kobiet Przedsiębiorczych o budowanie wizerunku w biznesie

Lookbook Kossman

Najbliższe spotkanie Klubu Kobiet Przedsiębiorczych (27.11, godz. 18.00, Piano Bar) będzie poświęcone tematowi budowania wizerunku w biznesie. Poprowadzą je dwie specjalistki, które o wizerunku kobiety przedsiębiorczej opowiedzą z dwóch, różnych punktów widzenia. Aneta Wabińska – stylistka, wizażystka i psycholożka, poruszy temat samooceny oraz rozwoju osobistego w kontekście budowania biznesowego wizerunk. Marta Siembab – trenerka zapachowa

Klub Kobiet Przedsiębiorczych o budowanie wizerunku w biznesie

Najbliższe spotkanie Klubu Kobiet Przedsiębiorczych (27.11, godz. 18.00, Piano Bar) będzie poświęcone tematowi budowania wizerunku w biznesie. Poprowadzą je dwie specjalistki, które o wizerunku kobiety przedsiębiorczej opowiedzą z dwóch, różnych punktów widzenia. Aneta Wabińska – stylistka, wizażystka i psycholożka, poruszy temat samooceny oraz rozwoju osobistego w kontekście budowania biznesowego wizerunk. Marta Siembab – trenerka zapachowa

Scroll to Top
Scroll to Top