biznes

Zakupy bez konieczności wychodzenia z domu – szybko i bezpiecznie

Karta Kredytowa online Online czyli jak? Czyli bez konieczności wychodzenia z domu; bez konieczności zwalniania się z pracy, bo sprawy w banku można załatwić tylko w godzinach pracy… naszej; bez czekania, stania w kolejce i narażania się na zły humor konsultanta.Karta Kredytowa online, to karta niekłopotliwa. Rzec by można – załatwia się sama. Potem, łaskawie […]

Zakupy bez konieczności wychodzenia z domu – szybko i bezpiecznie

Karta Kredytowa online Online czyli jak? Czyli bez konieczności wychodzenia z domu; bez konieczności zwalniania się z pracy, bo sprawy w banku można załatwić tylko w godzinach pracy… naszej; bez czekania, stania w kolejce i narażania się na zły humor konsultanta.Karta Kredytowa online, to karta niekłopotliwa. Rzec by można – załatwia się sama. Potem, łaskawie

Wojciech Herra: Moim zdaniem…

W.Herra

Na wielką galę wybrałbym kreację… uwielbiam łączenie klasyki z nowoczesnością. Tym samym poszukałbym smokingu w nowoczesnej odsłonie … na przykład w kolorze ciemno granatowym z czarnymi klapami … do tego oczywiście muszka. Na co dzień noszę… jeansy w każdej odmianie. Jestem uzależniony od G-Star i uwielbiam zarówno ich wytarte modele jak i ciemny Denim …

Wojciech Herra: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałbym kreację… uwielbiam łączenie klasyki z nowoczesnością. Tym samym poszukałbym smokingu w nowoczesnej odsłonie … na przykład w kolorze ciemno granatowym z czarnymi klapami … do tego oczywiście muszka. Na co dzień noszę… jeansy w każdej odmianie. Jestem uzależniony od G-Star i uwielbiam zarówno ich wytarte modele jak i ciemny Denim …

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Nieudaną zabawę sylwestrową można reklamować!

W tym roku co dziesiąty Polak spędzi Sylwestra na balu lub zorganizowanej imprezie w lokalu. Każdy, kto nie będzie z niej zadowolony, ma prawo do reklamacji. Warunek jest jeden: musi udowodnić, że jej organizator nie wywiązał się z tego, co wcześniej deklarował. Na sylwestrową zabawę zamierzamy w tym roku przeznaczyć co najmniej 312 zł, wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy SW Research

Nieudaną zabawę sylwestrową można reklamować!

W tym roku co dziesiąty Polak spędzi Sylwestra na balu lub zorganizowanej imprezie w lokalu. Każdy, kto nie będzie z niej zadowolony, ma prawo do reklamacji. Warunek jest jeden: musi udowodnić, że jej organizator nie wywiązał się z tego, co wcześniej deklarował. Na sylwestrową zabawę zamierzamy w tym roku przeznaczyć co najmniej 312 zł, wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy SW Research

To kobiety decydują o zakupach!

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

To kobiety decydują o zakupach!

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

Kobieta na gorącym stanowisku

Firma Instal-Projekt znajduje się pod wodzą Ewy Ścierzyńskiej od 2009 roku. Prezes z powodzeniem prowadzi rodzinne przedsiębiorstwo już czwarty rok, a pracy związanej z własną firmą zawsze jest dużo. Instal-Projekt dostarcza obecnie co trzeci grzejnik w Polsce i ma 30% udziałów w polskim rynku grzewczym. W firmie pracuje 250 osób, którymi zarządza Pani Ewa. Jak

Kobieta na gorącym stanowisku

Firma Instal-Projekt znajduje się pod wodzą Ewy Ścierzyńskiej od 2009 roku. Prezes z powodzeniem prowadzi rodzinne przedsiębiorstwo już czwarty rok, a pracy związanej z własną firmą zawsze jest dużo. Instal-Projekt dostarcza obecnie co trzeci grzejnik w Polsce i ma 30% udziałów w polskim rynku grzewczym. W firmie pracuje 250 osób, którymi zarządza Pani Ewa. Jak

Scroll to Top
Scroll to Top