badania

Smartfon ważniejszy od seksu!

Uwaga, te informacje wiele osób może uznać za szokujące! TeleNav przebadał 514 osób, miłośników gadżetów i najnowszych technologii. Zapytano ich o to, co by wybrali: tydzień bez smartfona, ale z seksem czy tydzień bez seksu, ale ze smartfonem. 33 proc. respondentów wybrało tydzień bez seksu. Wśród tych  33 proc. abstynentów, aż 70 proc. to kobiety!  Proszę […]

Smartfon ważniejszy od seksu!

Uwaga, te informacje wiele osób może uznać za szokujące! TeleNav przebadał 514 osób, miłośników gadżetów i najnowszych technologii. Zapytano ich o to, co by wybrali: tydzień bez smartfona, ale z seksem czy tydzień bez seksu, ale ze smartfonem. 33 proc. respondentów wybrało tydzień bez seksu. Wśród tych  33 proc. abstynentów, aż 70 proc. to kobiety!  Proszę

Badania kobiecej ciekawości rozpoczęte

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”] Co inspiruje młode Polki, jakie są ich ambicje, ciekawości, o czym marzą i czego chciałyby doświadczyć? Już we wrześniu poznamy odpowiedzi na te pytania. Na zlecenie „Ambasady Ciekawości Redd`s” TNS OBOP

Badania kobiecej ciekawości rozpoczęte

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”] Co inspiruje młode Polki, jakie są ich ambicje, ciekawości, o czym marzą i czego chciałyby doświadczyć? Już we wrześniu poznamy odpowiedzi na te pytania. Na zlecenie „Ambasady Ciekawości Redd`s” TNS OBOP

Polki w Internecie

Kobiety są obecnie jedną z najaktywniejszych grup spośród użytkowników Internetu. Zakupy, blogi i poradniki to stały element codziennej aktywności internetowej. Coraz większa ilość pań za pomocą sieci także szuka pracy, korzysta ze szkoleń oraz porad ekspertów w celu odpowiedniego kierowania swoją karierą. Wzrastająca popularność portali lifestylowych jest wynikiem aktywności płci pięknej w Internecie. Dużą grupę

Polki w Internecie

Kobiety są obecnie jedną z najaktywniejszych grup spośród użytkowników Internetu. Zakupy, blogi i poradniki to stały element codziennej aktywności internetowej. Coraz większa ilość pań za pomocą sieci także szuka pracy, korzysta ze szkoleń oraz porad ekspertów w celu odpowiedniego kierowania swoją karierą. Wzrastająca popularność portali lifestylowych jest wynikiem aktywności płci pięknej w Internecie. Dużą grupę

Co trzecia osoba nie wyjedzie na urlop

Co trzecia osoba nigdzie nie wyjedzie na urlop w tegoroczne wakacje – wynika z ankiety ING. Większość respondentów planuje spędzić urlop w Polsce. Z badania „Oszczędnościowy Barometr ING”, zrealizowanego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że odkładanie na podróże jest jednym z najważniejszym motywów oszczędzania – wskazało na niego 46% ankietowanych.

Co trzecia osoba nie wyjedzie na urlop

Co trzecia osoba nigdzie nie wyjedzie na urlop w tegoroczne wakacje – wynika z ankiety ING. Większość respondentów planuje spędzić urlop w Polsce. Z badania „Oszczędnościowy Barometr ING”, zrealizowanego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że odkładanie na podróże jest jednym z najważniejszym motywów oszczędzania – wskazało na niego 46% ankietowanych.

Kobiety czytają chętniej

61 proc. Polaków deklaruje, że lubi czytać książki. W tej grupie przeważają kobiety – zdecydowana większość kobiet, aż 72 proc, twierdzi, że lubi czytać. Tak wynika z badań CBOS przeprowadzonych w dniach 5-11 maja na liczącej 1189 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski. Im wyższy jego poziom, tym częściej badani twierdzą, że lubią czytać.

Kobiety czytają chętniej

61 proc. Polaków deklaruje, że lubi czytać książki. W tej grupie przeważają kobiety – zdecydowana większość kobiet, aż 72 proc, twierdzi, że lubi czytać. Tak wynika z badań CBOS przeprowadzonych w dniach 5-11 maja na liczącej 1189 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski. Im wyższy jego poziom, tym częściej badani twierdzą, że lubią czytać.

Dziewczyny lubią… sól

Prawie 1/3 Polek nigdy nie ogranicza soli – wynika z najnowszego Raportu Mniej Soli przygotowanego przez 4P research mix. Panie wiedzą, że nadmierna ilość spożywanej soli jest szkodliwa jednak nie są skłonne do zmiany diety. Chęć zmiany nawyków żywieniowych deklaruje niewielki odsetek Polek. Kobiety boją się, że zmiana mogłaby być dla nich kosztowna lub wymagałaby

Dziewczyny lubią… sól

Prawie 1/3 Polek nigdy nie ogranicza soli – wynika z najnowszego Raportu Mniej Soli przygotowanego przez 4P research mix. Panie wiedzą, że nadmierna ilość spożywanej soli jest szkodliwa jednak nie są skłonne do zmiany diety. Chęć zmiany nawyków żywieniowych deklaruje niewielki odsetek Polek. Kobiety boją się, że zmiana mogłaby być dla nich kosztowna lub wymagałaby

Scroll to Top
Scroll to Top