badania

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa […]

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa

Rozmowy Polaków o zdrowiu okiem ekspertów

Za najcenniejsze wartości przekazywane z pokolenia na pokolenie Polacy uważają zasady dobrego wychowania (80%) oraz wartości etyczne i religijne (65%) – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki TENA. O tym, w jaki sposób przekazywać wartości i dlaczego ważna jest rozmowa o zdrowiu, mówią eksperci kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” oraz gościnnie Małgorzata Kalicińska. Jakie aspekty

Rozmowy Polaków o zdrowiu okiem ekspertów

Za najcenniejsze wartości przekazywane z pokolenia na pokolenie Polacy uważają zasady dobrego wychowania (80%) oraz wartości etyczne i religijne (65%) – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki TENA. O tym, w jaki sposób przekazywać wartości i dlaczego ważna jest rozmowa o zdrowiu, mówią eksperci kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” oraz gościnnie Małgorzata Kalicińska. Jakie aspekty

Z lekarzem za pan brat

78% Polaków w przypadku zdiagnozowania u nich choroby przewlekłej w pierwszej kolejności szukałoby wsparcia u lekarza specjalisty – wynika z raportu kampanii Pozwól na wsparcie zrealizowanego na zlecenie Actavis Polska[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][i]. Jednak nie

Z lekarzem za pan brat

78% Polaków w przypadku zdiagnozowania u nich choroby przewlekłej w pierwszej kolejności szukałoby wsparcia u lekarza specjalisty – wynika z raportu kampanii Pozwól na wsparcie zrealizowanego na zlecenie Actavis Polska[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][i]. Jednak nie

Kobieta a prowadzenie samochodu

Prowadzenie samochodu to dla zmotoryzowanych kobiet przede wszystkim samodzielność i odpowiedzialność.- Przy czym kobietom jeżdżącym samochodem codziennie lub prawie codziennie, bez względu na wiek, prowadzenie auta kojarzy się częściej z pasją, radością, samodzielnością, bezpieczeństwem. Respondentki z młodszej grupy wiekowej (30-44 lata), jeżdżące rzadziej, częściej wskazywały natomiast określenia takie jak: niepewność, zagrożenie, stres, ale też: przygoda

Kobieta a prowadzenie samochodu

Prowadzenie samochodu to dla zmotoryzowanych kobiet przede wszystkim samodzielność i odpowiedzialność.- Przy czym kobietom jeżdżącym samochodem codziennie lub prawie codziennie, bez względu na wiek, prowadzenie auta kojarzy się częściej z pasją, radością, samodzielnością, bezpieczeństwem. Respondentki z młodszej grupy wiekowej (30-44 lata), jeżdżące rzadziej, częściej wskazywały natomiast określenia takie jak: niepewność, zagrożenie, stres, ale też: przygoda

Zbadaj swoją skórę z marką Iwostin!

Już jutro, 14 września rusza akcja „Iwostin. Twoja recepta na zdrową skórę”, w ramach której można skorzystać z badania skóry z udziałem dermatologa, dobrać odpowiednie preparaty pielęgnacyjne oraz dowiedzieć się, jak zniwelować negatywne skutki wakacyjnego słońca i przywrócić skórze zdrowy wygląd. Bezpłatne dermokonsultacje oraz porady lekarskie odbędą się we wrześniowe i październikowe weekendy w galeriach

Zbadaj swoją skórę z marką Iwostin!

Już jutro, 14 września rusza akcja „Iwostin. Twoja recepta na zdrową skórę”, w ramach której można skorzystać z badania skóry z udziałem dermatologa, dobrać odpowiednie preparaty pielęgnacyjne oraz dowiedzieć się, jak zniwelować negatywne skutki wakacyjnego słońca i przywrócić skórze zdrowy wygląd. Bezpłatne dermokonsultacje oraz porady lekarskie odbędą się we wrześniowe i październikowe weekendy w galeriach

Samochód przyjacielem kobiety – wideo

Kobieta poprawiająca makijaż w samochodzie? To mit! Podobnie sprawa ma się z wyborem koloru auta. Ma on zdecydowanie mniejsze znaczenie od niezawodności. Kobiety prowadzą odpowiedzialnie, bezpiecznie i potrafią dbać o samochód. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Castrol, która ma w swojej ofercie olejów silnikowych wiele rozwiązań przyjaznych kobietom. Panie dobrze się czują

Samochód przyjacielem kobiety – wideo

Kobieta poprawiająca makijaż w samochodzie? To mit! Podobnie sprawa ma się z wyborem koloru auta. Ma on zdecydowanie mniejsze znaczenie od niezawodności. Kobiety prowadzą odpowiedzialnie, bezpiecznie i potrafią dbać o samochód. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Castrol, która ma w swojej ofercie olejów silnikowych wiele rozwiązań przyjaznych kobietom. Panie dobrze się czują

Scroll to Top
Scroll to Top