badania

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

Infografika kobiety 441x1024 Jakich tre ci kobiety szukaj w Internecie

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych. Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje …

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

W Polsce tylko co dziesiąta kobieta w ciąży robi test na HIV. Namawiają do tego gwiazdy

1119531460 gwiazdy HIV W Polsce tylko co dziesi ta kobieta w ci y robi test na HIV Namawiaj do tego gwiazdy

W Polsce jedynie 10 proc. kobiet wykonuje podczas ciąży testy w kierunku wirusa HIV. Wśród nich są m.in. piosenkarka Natalia Przybysz i modelka Kamila Szczawińska. Tymczasem wiele kobiet wciąż wstydzi się poprosić o testy lub jest nieświadoma możliwości zrobienia takich badań. Wczesne wykrycie zakażenia wirusem HIV u kobiety w ciąży, to szansa na urodzenie zdrowego dziecka.  Z zakażeniem wirusem …

W Polsce tylko co dziesiąta kobieta w ciąży robi test na HIV. Namawiają do tego gwiazdy

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha zwierzaka…

True friends 2 1097765 m Jedna na dziesi kobiet bardziej kocha zwierzaka 8230

Jedna na dziesięć kobiet bardziej kocha swojego zwierzaka niż swojego partnera! Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez międzynarodową organizację ochrony praw zwierząt The Brooke, których wyniki opublikowano w tym tygodniu. Ponad połowa ankietowanych kobiet szuka również „emocjonalnego wsparcia” po kłótni z partnerem u swojego zwierzaka.

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

675870 office1 Postrzeganie pracodawc w w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, …

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

To kobiety decydują o zakupach!

Kobiety zakupy To kobiety decyduj o zakupach

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie …

To kobiety decydują o zakupach!