badania

Biust jako źródło kobiecej pewności siebie!

Magic Boost Collection Ilustrations PL Biust jako r d o kobiecej pewno ci siebie

Według najnowszych badań na postawę kobiet, niezależnie od wieku i narodowości, ma wpływ ich stosunek do własnego biustu. „Większe nie znaczy lepsze” – w przeciwieństwie do trendów lat dziewięćdziesiątych, współczesne Europejki niezależnie od wieku chcą przede wszystkim mieć młodzieńczy i jędrny biust. Nigdy nie lekceważ znaczenia dobrze dopasowanego biustonosza – 80% Polek przyznaje, że dzięki dobrze …

Biust jako źródło kobiecej pewności siebie!

SERIALOWI AMANCI – Kogo kochają Kobiety i… media

Man 979980 1920 SERIALOWI AMANCI Kogo kochaj Kobiety i 8230 media

Dzięki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale także zdobyli medialny rozgłos. Wartość publikacji na temat 10 najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów została wyceniona na 236 mln złotych – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Ranking „Serialowi Amanci” powstał we współpracy z Pauliną Grabską, redaktor naczelną serwisu Stopklatka.pl. Analizie poddano …

SERIALOWI AMANCI – Kogo kochają Kobiety i… media

RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!

Raport POLSKA STROJNA - okładka

Polacy: modni, ale boją się kolorów. Otwarci na nowości, ale tradycyjni i zachowawczy. Największe polskie badanie pokazuje paradoksy postrzegania mody. Wyniki raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015” przygotowanego na zlecenie Allegro pokazały, że Polacy są pragmatyczni oraz zachowawczo podchodzą do mody. Kochają stonowane kolory, przede wszystkim czerń. Lubią dobrze wyglądać i pozytywnie oceniają aparycję innych. Z chęcią inspirują się ulicą oraz …

RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!

Celebryci w reklamach „nie działają” na internautów

DIGITAL ONE CONTENT MARKETING 4

Internautom podoba się humor i muzyka w materiałach promocyjnych marki, jednak nie postrzegają tych elementów jako kluczowych w tworzeniu wizerunku marki czy w podjęciu decyzji o zakupie. Zdają się podchodzić do zakupów dość praktycznie, nie zważając na reklamujących produkty celebrytów czy blogerów, specjalnie tworzone gry oraz filmiki – to jeden z głównych wniosków płynących z …

Celebryci w reklamach „nie działają” na internautów

Miasta nadal nie są przygotowane na potrzeby kobiet

1270253761 miasto oczami kobiet Miasta nadal nie s przygotowane na potrzeby kobiet

Prowadzone przez osiem miesięcy przez Fundację MaMa badanie pomogło spojrzeć na miasto oczami kobiet, zwłaszcza matek. Wynika z niego, że w wielu miejscach w dalszym ciągu potrzeby różnych grup społecznych nie są zaspokajane. Jak wynika z przeprowadzonych badań, kobiety chcą w sposób bardziej aktywny partycypować w życiu miasta i oczekują, że będzie się ono rozwijać, by ułatwić wszystkim jego mieszkańcom dostęp do informacji i regularne konsultacje …

Miasta nadal nie są przygotowane na potrzeby kobiet