aplikacje

Mama z dzieckiem, a tata na zakupach

Antropolog społeczny badający zachowania konsumenckie „zakupowiczów” – Paco Underhill uważa, że choć współcześni mężczyźni kupują rzeczy, których ich dziadkowie nie wzięliby do ręki, to mało który chodzi po sklepie z przyjemnością. Jeśli chciałabyś to zmienić, teraz masz wspaniałą okazję. „Wracając z pracy kup mleko, chleb, pieluszki, puder…, jeszcze ten krem delikatny, co zwykle.”– Brzmi znajomo, […]

Mama z dzieckiem, a tata na zakupach

Antropolog społeczny badający zachowania konsumenckie „zakupowiczów” – Paco Underhill uważa, że choć współcześni mężczyźni kupują rzeczy, których ich dziadkowie nie wzięliby do ręki, to mało który chodzi po sklepie z przyjemnością. Jeśli chciałabyś to zmienić, teraz masz wspaniałą okazję. „Wracając z pracy kup mleko, chleb, pieluszki, puder…, jeszcze ten krem delikatny, co zwykle.”– Brzmi znajomo,

Reserved na iPadzie

Marka RESERVED udostępniła właśnie swoim klientom nową aplikację na iPada. Bogata w multimedia aplikacja to przede wszystkim spotkanie z twarzą jesienno-zimowej kampanii RESERVED, top modelką Sashą Pivovarovą. Najnowsza aplikacja na iPada jest multimedialną podróżą po nowej kampanii RESERVED. Znalazły się w niej zdjęcia i filmy, których bohaterką jest Sasha Pivovarova, rosyjska top modelka. Sasha jest

Reserved na iPadzie

Marka RESERVED udostępniła właśnie swoim klientom nową aplikację na iPada. Bogata w multimedia aplikacja to przede wszystkim spotkanie z twarzą jesienno-zimowej kampanii RESERVED, top modelką Sashą Pivovarovą. Najnowsza aplikacja na iPada jest multimedialną podróżą po nowej kampanii RESERVED. Znalazły się w niej zdjęcia i filmy, których bohaterką jest Sasha Pivovarova, rosyjska top modelka. Sasha jest

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Scroll to Top
Scroll to Top