Anna Samusionek

KOBIETY – DZIECIOM

kobiety

KOBIETY – DZIECIOM 15-16.11.2013r., Poznań Dwudniowa Gala charytatywna organizowana na rzecz dzieci z rzadkimi chorobami metabolicznymi . PROWADZĄCY: Tomasz Sapryk – aktor Teatru Narodowego – prywatnie tata dwójki dzieci chorych na fenyloketonurię IDEA I CEL AKCJI CHARYTATYWNEJ Nadrzędną ideą dwudniowej akcji charytatywnej jest uzbieranie środków pieniężnych i żywnościowych dla dzieci z rzadkimi chorobami metabolicznymi z […]

KOBIETY – DZIECIOM

KOBIETY – DZIECIOM 15-16.11.2013r., Poznań Dwudniowa Gala charytatywna organizowana na rzecz dzieci z rzadkimi chorobami metabolicznymi . PROWADZĄCY: Tomasz Sapryk – aktor Teatru Narodowego – prywatnie tata dwójki dzieci chorych na fenyloketonurię IDEA I CEL AKCJI CHARYTATYWNEJ Nadrzędną ideą dwudniowej akcji charytatywnej jest uzbieranie środków pieniężnych i żywnościowych dla dzieci z rzadkimi chorobami metabolicznymi z

Anna Samusionek ambasadorką marki Nessi

kobiety

To będzie historia o połączeniu delikatności i siły – tak zapowiada się współpraca marki obuwniczej Nessi z Anną Samusionek. Aktorka została ambasadorką najnowszej kolekcji Get the Look by Nessi na sezon jesień 2013/zima 2014. W Mrągowie trwa właśnie wizerunkowa sesja zdjęciowa. Delikatność i siła Pomysł współpracy przyszedł niejako naturalnie. Aktorka od dawna wybiera buty Nessi.

Anna Samusionek ambasadorką marki Nessi

To będzie historia o połączeniu delikatności i siły – tak zapowiada się współpraca marki obuwniczej Nessi z Anną Samusionek. Aktorka została ambasadorką najnowszej kolekcji Get the Look by Nessi na sezon jesień 2013/zima 2014. W Mrągowie trwa właśnie wizerunkowa sesja zdjęciowa. Delikatność i siła Pomysł współpracy przyszedł niejako naturalnie. Aktorka od dawna wybiera buty Nessi.

Znasz przepis na udane powitanie lata? Primigi ma na to sposób

kobiety

Tłumy gości – mali i duzi, znani i lubiani, mnóstwo zabawy i modne buty! Taki jest właśnie przepis na udane powitanie lata, które zorganizowała włoska marka PRIMIGI, działająca na rynku od ponad 30 lat. PRIMIGI to marka produkująca buty dziecięce, które łączą w sobie włoski styl i funkcjonalność, a co najważniejsze są specjalnie dopasowane do

Znasz przepis na udane powitanie lata? Primigi ma na to sposób

Tłumy gości – mali i duzi, znani i lubiani, mnóstwo zabawy i modne buty! Taki jest właśnie przepis na udane powitanie lata, które zorganizowała włoska marka PRIMIGI, działająca na rynku od ponad 30 lat. PRIMIGI to marka produkująca buty dziecięce, które łączą w sobie włoski styl i funkcjonalność, a co najważniejsze są specjalnie dopasowane do

Anna Samusionek z Chou Chou

kobiety

Aktorka Anna Samusionek na wczorajszej premierze spektaklu Siostrunie w Chou Chou. Chou Chou, nowość na polskim rynku, na którą zdecydowało się już kilka gwiazd i celebrytek, to nie bransoletka, lecz życzenie, które nosi się ze sobą, a które zapisane jest na wewnętrznej stronie aksamitki.

Anna Samusionek z Chou Chou

Aktorka Anna Samusionek na wczorajszej premierze spektaklu Siostrunie w Chou Chou. Chou Chou, nowość na polskim rynku, na którą zdecydowało się już kilka gwiazd i celebrytek, to nie bransoletka, lecz życzenie, które nosi się ze sobą, a które zapisane jest na wewnętrznej stronie aksamitki.

Anna Samusionek wspiera młodych projektantów

kobiety

Na Gali Moda&Styl Anna Samusionek pojawiła się w eleganckim czarno-białym zestawie: jasna koszula i czarna, jedwabna, rozkloszowana spódnica w stylu lat 50. Wybierając akurat ten zestaw Samusionek postawiła na polskich projektantów mody – spódnica i koszula to projekty Sebastiana Szrajbera projektanta marki Né Comme Ça. Jak oceniacie wybór aktorki? foto: Pink&Punk Photography

Anna Samusionek wspiera młodych projektantów

Na Gali Moda&Styl Anna Samusionek pojawiła się w eleganckim czarno-białym zestawie: jasna koszula i czarna, jedwabna, rozkloszowana spódnica w stylu lat 50. Wybierając akurat ten zestaw Samusionek postawiła na polskich projektantów mody – spódnica i koszula to projekty Sebastiana Szrajbera projektanta marki Né Comme Ça. Jak oceniacie wybór aktorki? foto: Pink&Punk Photography

Pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

kobiety

Obchodząca swoje 10 urodziny amerykańska marka z Portland w Polsce znana jest od kilku lat, głównie w kręgach miłośników dosłownie pojmowanego outdooru. Hasło tej niezwykłej marki „Play time is back”, jako outdoor traktuje każde miejsce bez sufitu: park, patio, plac zabaw, karząc swoim fanom i użytkownikom cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wolnym powietrzu. Aby

Pokaz letniej kolekcji butów marki Keen CNX w Mivo Kids

Obchodząca swoje 10 urodziny amerykańska marka z Portland w Polsce znana jest od kilku lat, głównie w kręgach miłośników dosłownie pojmowanego outdooru. Hasło tej niezwykłej marki „Play time is back”, jako outdoor traktuje każde miejsce bez sufitu: park, patio, plac zabaw, karząc swoim fanom i użytkownikom cieszyć się każdą chwilą spędzoną na wolnym powietrzu. Aby

Scroll to Top
Scroll to Top