ambasadorki

Ewa Mielnicka ambasadorką Nessi

Ewa Mielnicka

W imieniu marki obuwniczej Nessi miło nam poinformować, że Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014, została ambasadorką kolekcji butów  na sezon jesień 2015/ zima 2016. Oficjalna premiera kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016 połączona z dużym pokazem planowana jest na sierpień 2015, a obecnie trwają intensywne przygotowania do wizerunkowej sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorki oraz planowanie kampanii […]

Ewa Mielnicka ambasadorką Nessi

W imieniu marki obuwniczej Nessi miło nam poinformować, że Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014, została ambasadorką kolekcji butów  na sezon jesień 2015/ zima 2016. Oficjalna premiera kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016 połączona z dużym pokazem planowana jest na sierpień 2015, a obecnie trwają intensywne przygotowania do wizerunkowej sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorki oraz planowanie kampanii

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

kampania społeczna „Płodny Polak”

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

3. Edycja Targów Polskiej Mody Niezależnej SLOW FASHION

slow fashion

3. Edycja Targów Polskiej Mody Niezależnej SLOW FASHION #WIOSNA 21-22.03.2015, Stadion Narodowy, Warszawa Slow Fashion jako projekt targowy na dobre zadomowiło się w kalendarzu modowym Warszawy, a jako idea zatacza coraz szersze kręgi w Polsce. Dokładnie w pierwszy i drugi dzień kalendarzowej wiosny odbędzie się już trzecia edycja spotkania z polską modą niezależną właśnie pod hasłem

3. Edycja Targów Polskiej Mody Niezależnej SLOW FASHION

3. Edycja Targów Polskiej Mody Niezależnej SLOW FASHION #WIOSNA 21-22.03.2015, Stadion Narodowy, Warszawa Slow Fashion jako projekt targowy na dobre zadomowiło się w kalendarzu modowym Warszawy, a jako idea zatacza coraz szersze kręgi w Polsce. Dokładnie w pierwszy i drugi dzień kalendarzowej wiosny odbędzie się już trzecia edycja spotkania z polską modą niezależną właśnie pod hasłem

Dorota Gardias w butach Caprice

Dorota Gardias w butach Caprice

Najnowsza kolekcja Caprice oferuje duży wybór kultowych już modeli – klasycznych mokasynów, ponadczasowych balerinek czy modnych sandałów. Niemiecka marka Caprice obecna jest na polskim rynku od 1994 roku, a  jej Ambasadorką została Dorota Gardias. Znakiem rozpoznawczym wszystkich kolekcji jest różnorodność – projektów, barw i rozmiarów. Właśnie dzięki temu we wiosenno-letnich propozycjach każda z pań znajdzie coś dla

Dorota Gardias w butach Caprice

Najnowsza kolekcja Caprice oferuje duży wybór kultowych już modeli – klasycznych mokasynów, ponadczasowych balerinek czy modnych sandałów. Niemiecka marka Caprice obecna jest na polskim rynku od 1994 roku, a  jej Ambasadorką została Dorota Gardias. Znakiem rozpoznawczym wszystkich kolekcji jest różnorodność – projektów, barw i rozmiarów. Właśnie dzięki temu we wiosenno-letnich propozycjach każda z pań znajdzie coś dla

PAULINA KRUPIŃSKA W KAMPANII ROZŚWIETLACZA DIAMOND ILLUMINATOR WIBO

PAULINA KRUPIŃSKA

W styczniu polska marka kosmetyczna WIBO rozpoczęła kampanię promującą nowy rozświetlacz DIAMOND ILLUMINATOR. Twarzą akcji promującej produkt została Paulina Krupińska. W poprzednich sezonach marka współpracowała już ze znanymi twarzami min. z laureatką pierwszej edycji TOP MODEL Pauliną Papierską. Obecnie promocję najnowszego rozświetlacza WIBO uświetniła swoim wizerunkiem Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska. Promocja produktu rozpoczęła się

PAULINA KRUPIŃSKA W KAMPANII ROZŚWIETLACZA DIAMOND ILLUMINATOR WIBO

W styczniu polska marka kosmetyczna WIBO rozpoczęła kampanię promującą nowy rozświetlacz DIAMOND ILLUMINATOR. Twarzą akcji promującej produkt została Paulina Krupińska. W poprzednich sezonach marka współpracowała już ze znanymi twarzami min. z laureatką pierwszej edycji TOP MODEL Pauliną Papierską. Obecnie promocję najnowszego rozświetlacza WIBO uświetniła swoim wizerunkiem Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska. Promocja produktu rozpoczęła się

Marcelina Zawadzka nową twarzą marki Dalia

Marcelina Zawadzka bielizna

Marcelina Zawadzka – zdobywczyni tytułu Miss Polonia 2011, prezenterka telewizyjna i półfinalistka programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”, rozpoczęła współpracę z firmą Dalia, polskim producentem ekskluzywnej bielizny damskiej. Po sukcesie ubiegłorocznej kolekcji marki sygnowanej wizerunkiem znanej osoby, Dalia kontynuując trend – zaprosiła do współpracy piękną i utalentowaną młodą gwiazdę. Eteryczną Marcelinę Zawadzką, reprezentantkę

Marcelina Zawadzka nową twarzą marki Dalia

Marcelina Zawadzka – zdobywczyni tytułu Miss Polonia 2011, prezenterka telewizyjna i półfinalistka programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”, rozpoczęła współpracę z firmą Dalia, polskim producentem ekskluzywnej bielizny damskiej. Po sukcesie ubiegłorocznej kolekcji marki sygnowanej wizerunkiem znanej osoby, Dalia kontynuując trend – zaprosiła do współpracy piękną i utalentowaną młodą gwiazdę. Eteryczną Marcelinę Zawadzką, reprezentantkę

Scroll to Top
Scroll to Top