amazonki

Smutny los piersi

Naga kobieta w rozchylonym szlafroku w miejscu piersi ma okienka filmu i tylko strzałki „play” zakrywają sutki. Taki widok ukazuje się oczom każdego, kto zachęcony plakatami i spotami kinowymi wejdzie na stronę kanadyjskiego festiwalu Breast Fest. Estetyka strony przywodzi na myśl Moulin Rouge. Jest czerwono, lśni satyną, a logo Breast Fest przypomina kabaretowy neon.

Smutny los piersi

Naga kobieta w rozchylonym szlafroku w miejscu piersi ma okienka filmu i tylko strzałki „play” zakrywają sutki. Taki widok ukazuje się oczom każdego, kto zachęcony plakatami i spotami kinowymi wejdzie na stronę kanadyjskiego festiwalu Breast Fest. Estetyka strony przywodzi na myśl Moulin Rouge. Jest czerwono, lśni satyną, a logo Breast Fest przypomina kabaretowy neon.

Zwyciężamy i bez piersi!

„Brak piersi nie jest znakiem tego, że prawie umarłam. To znak tego, że przetrwałam”. Tego typu wyznanie może pomóc kobietom, walczącym z rakiem nie tylko w zdobyciu dystansu do choroby, ale także wzmocnić ich wiarę. Właśnie w przetrwanie. Podobnie jak to: „Walka z nowotworem piersi wzmocniła mnie” („The fight against breast cancer made me stronger”).

Zwyciężamy i bez piersi!

„Brak piersi nie jest znakiem tego, że prawie umarłam. To znak tego, że przetrwałam”. Tego typu wyznanie może pomóc kobietom, walczącym z rakiem nie tylko w zdobyciu dystansu do choroby, ale także wzmocnić ich wiarę. Właśnie w przetrwanie. Podobnie jak to: „Walka z nowotworem piersi wzmocniła mnie” („The fight against breast cancer made me stronger”).

Przyjaciele od Piersi

We wrześniu ruszyła 4. edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: „wyraź siebie – wesprzyj mnie„. Wszystkie prace konkursowe zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej sceny rozrywki, filmu, muzyki i teatru.

Przyjaciele od Piersi

We wrześniu ruszyła 4. edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: „wyraź siebie – wesprzyj mnie„. Wszystkie prace konkursowe zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej sceny rozrywki, filmu, muzyki i teatru.

13 Marsz Różowej Wstążki

W sobotę 16 października w Warszawie odbył się 13 już Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przeszło blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

13 Marsz Różowej Wstążki

W sobotę 16 października w Warszawie odbył się 13 już Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przeszło blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

Marsz Różowej Wstążki

W sobotę 16 października w Warszawie odbędzie się Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przejdzie blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

Marsz Różowej Wstążki

W sobotę 16 października w Warszawie odbędzie się Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Ulicami Warszawy przejdzie blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach „Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi”.

Kylie Minogue daje przykład

Kylie Minogue została uznana za najbardziej inspirującą dla Kobiet gwiazdę zaangażowaną w walkę z rakiem. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej przez lidera na rynku odzieży dla kobiet po mastektomii, markę Amoena.

Kylie Minogue daje przykład

Kylie Minogue została uznana za najbardziej inspirującą dla Kobiet gwiazdę zaangażowaną w walkę z rakiem. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej przez lidera na rynku odzieży dla kobiet po mastektomii, markę Amoena.

Scroll to Top
Scroll to Top