AIDS

Niech geje myślą o seksie!

– ‎Co chwila spotykam i poznaję osoby, które sprzedają się za pieniądze lub bzykają się na każdej imprezie z kimś innym. Żyją obsesją seksu, nie mają stałych związków, nawet ich to nie interesuje, taki przemiał… Ja nie kapuję takiego systemu i gardzę tym, mając w dupie, że komuś się to nie podoba… – powiedziała Dżaga […]

Niech geje myślą o seksie!

– ‎Co chwila spotykam i poznaję osoby, które sprzedają się za pieniądze lub bzykają się na każdej imprezie z kimś innym. Żyją obsesją seksu, nie mają stałych związków, nawet ich to nie interesuje, taki przemiał… Ja nie kapuję takiego systemu i gardzę tym, mając w dupie, że komuś się to nie podoba… – powiedziała Dżaga

przeTESTuj się

„Życie to nie gra” – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii „przeTESTuj się” krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii „ryzyKOchania„. Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych). Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce

przeTESTuj się

„Życie to nie gra” – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii „przeTESTuj się” krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii „ryzyKOchania„. Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych). Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce

On ma dziewięć żyć. Ty masz tylko jedno. Zabezpieczaj się

Kot Smutley radośnie i spontanicznie uprawia seks z każdym, kogo napotka na swej drodze. Rybka, trzy foki czy słonica – dla Smutley’a nie stanowi to różnicy, stosowaniem zabezpieczeń również nie zaprząta sobie głowy. Tyle, że jak przestrzega potencjalnych naśladowców, hasło francuskiej kampanii „Gettin’ tail”, której Smutley jest bohaterem: „He’s got nine lives. You only have

On ma dziewięć żyć. Ty masz tylko jedno. Zabezpieczaj się

Kot Smutley radośnie i spontanicznie uprawia seks z każdym, kogo napotka na swej drodze. Rybka, trzy foki czy słonica – dla Smutley’a nie stanowi to różnicy, stosowaniem zabezpieczeń również nie zaprząta sobie głowy. Tyle, że jak przestrzega potencjalnych naśladowców, hasło francuskiej kampanii „Gettin’ tail”, której Smutley jest bohaterem: „He’s got nine lives. You only have

Awaryjna prezerwatywa

Imprezowicze z lizbońskich klubów nocnych, u progu seksualnej przygody, nie musieli martwić się brakiem prezerwatyw. Dyskoteki w stolicy Portugalii zaopatrzono w osobliwe pocztówki z dołączonymi kondomami. Pocztówki przypominały formą graficzną „okienka“ alarmów przeciwpożarowych. Zamiast guzika, który należy przycisnąć na wypadek pożaru, znajdowała się w nich prezerwatywa. Napis na pocztówce głosił: „Use in case of being

Awaryjna prezerwatywa

Imprezowicze z lizbońskich klubów nocnych, u progu seksualnej przygody, nie musieli martwić się brakiem prezerwatyw. Dyskoteki w stolicy Portugalii zaopatrzono w osobliwe pocztówki z dołączonymi kondomami. Pocztówki przypominały formą graficzną „okienka“ alarmów przeciwpożarowych. Zamiast guzika, który należy przycisnąć na wypadek pożaru, znajdowała się w nich prezerwatywa. Napis na pocztówce głosił: „Use in case of being

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Erotyczny thriller

Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Pozornie nic nie zakłóca przesyconej erotyzmem beztroski. Do czasu kiedy nie pojawiają się inni „aktorzy”. Tuż za grupą roznegliżowanych, powiązanych ze sobą seksualnymi

Erotyczny thriller

Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Pozornie nic nie zakłóca przesyconej erotyzmem beztroski. Do czasu kiedy nie pojawiają się inni „aktorzy”. Tuż za grupą roznegliżowanych, powiązanych ze sobą seksualnymi

Scroll to Top
Scroll to Top