303 Avenue

Wiosenne spotkanie w 303 Avenue

303 Avenue

2 kwietnia w butiku 303 Avenue odbyła się prezentacja kolekcji wiosna-lato 2014. W projektach dominują odcienie szarości i bieli, pojawiają się również stonowane kolory: pudry, zimne barwy. W tym roku Marzenna Niemoczyńska wyjątkowo wprowadziła motywy kwiatowe, fuksję w wersji wizytowej oraz kobalt i limonkę. Tradycyjnie wyróżnikiem ubrań 303 Avenue jest najwyższa jakość materiałów – m.in. […]

Wiosenne spotkanie w 303 Avenue

2 kwietnia w butiku 303 Avenue odbyła się prezentacja kolekcji wiosna-lato 2014. W projektach dominują odcienie szarości i bieli, pojawiają się również stonowane kolory: pudry, zimne barwy. W tym roku Marzenna Niemoczyńska wyjątkowo wprowadziła motywy kwiatowe, fuksję w wersji wizytowej oraz kobalt i limonkę. Tradycyjnie wyróżnikiem ubrań 303 Avenue jest najwyższa jakość materiałów – m.in.

Moda według 303 Avenue

303 Avenue

303 Avenue jest marką odzieżową, którą w 2009 roku stworzyła Marzenna Niemoczyńska. Projektantka swoją przygodę z modą rozpoczęła znacznie wcześniej, ale tworzyła ubrania głównie dla siebie i najbliższych przyjaciół. Z czasem grono osób, które interesowały się kreacjami noszonymi przez Niemoczyńska systematycznie się powiększało, co skłoniło ją do otworzenia butiku i showroomu w Warszawie. 303 AVENUE

Moda według 303 Avenue

303 Avenue jest marką odzieżową, którą w 2009 roku stworzyła Marzenna Niemoczyńska. Projektantka swoją przygodę z modą rozpoczęła znacznie wcześniej, ale tworzyła ubrania głównie dla siebie i najbliższych przyjaciół. Z czasem grono osób, które interesowały się kreacjami noszonymi przez Niemoczyńska systematycznie się powiększało, co skłoniło ją do otworzenia butiku i showroomu w Warszawie. 303 AVENUE

Scroll to Top
Scroll to Top