22 marca 2018 r. w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
W programie m.in.:
– Anna Gołuńska – Managing Director, Marketing Modowy „Znajdź swój wyróżnik” – o co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji.
– Tomasz Ziętek – Content Manager, Brand24 „Kiedy content marketing działa?”
– Łukasz Głombicki – Szef komunikacji, LifeTub „Influencer marketing w branży mody”
– Piotr Michalak – Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o. „Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie.”
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.00
Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi
ul. Piotrkowska 262/264