Szokujące ceny skórzanych dodatków

Znana z kontrowersyjnego głoszenia swoich przekonać organizacja PETA znów postanowiła zaszokować. Najnowsza kampania realizowana w Singapurze wykorzystuje jednak nie nagość czy seks, które dość często goszczą w kreacjach PETA, ale element zaskoczenia.

Na przystankach autobusowych umieszczono plakaty przedstawiające zdjęcia modnych skórzanych butów i pasków, którym większości kobiet trudno byłoby się oprzeć. Hasła na plakatach zachęcały do sprawdzenia ceny: „Branded shoes at unbelievable prices” (Markowe buty w niewiarygodnych cenach), „Designer belts at amazing prices” (Designerskie paski w zaskakujących cenach), „Luxury handbags at a price you’ve never seen before” (Luksusowe torebki w cenie jakiej wcześniej nie widziałaś).  Aby poznać cenę wystarczyło zeskanować przy użyciu smartfonu zamieszczony pod każdym zdjęciem kod kreskowy. Wtedy na ekranie telefonu wyświetlało się krótkie wideo przedstawiające z jakim okrucieństwem zabija się zwierzęta, by z ich skór mogły powstać później elementy garderoby. W nagraniu wzięła udział para amerykańskich aktorów – Pamela Anderson i Joaquin Phoenix, oboje znani ze swego zaangażowania w działalność PETA.

Drastyczny przekaz wideo kończy się apelem do konsumentów: „Know the real price. Shop responsibly.” (Znaj prawdziwą cenę. Kupuj odpowiedzialnie.). Tylko w pierwszym tygodniu trwania kampanii kody kreskowe zostały zeskanowane ponad 12 tys. razy.

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top