Moda

Światowy bestseller marki sloggi dostępny w Polsce na wiosnę 2018

Po olbrzymim sukcesie w Japonii, sloggi wprowadza na rynek europejski przełomową serię ZERO Feel, czyli kwintesencję prawdziwego, niezrównanego komfortu. ZERO Feel to całkowicie nowa kategoria na rynku bieliźniarskim.

sloggi od 1979 roku, czyli od początku swojego istnienia, regularnie wprowadza innowacje i prowadzi rewolucje na rynku bieliźniarskim. Nadszedł czas na kolejną rewoltę, czyli ZERO Feel. Zapewniamy ZERO ograniczeń, ZERO szwów i metek, ZERO fiszbin, ZERO czerwonych odznaczeń na skórze!

W jaki sposób sprawić, że komfort będzie jeszcze bardziej komfortowy?

Wykorzystanie zaawansowanych technologii produkcji i najwyższej jakości włókien, sprawiło, że materiał dopasowuje się do ciała i tworzy efekt „drugiej skóry”. Seria ZERO Feel została wykonana z jedynej w swoim rodzaju, japońskiej tkaniny o niezwykłej miękkości, gładkości i elastyczności (rozciąga się we wszystkich kierunkach i zachowuje swój kształt!), na którą sloggi ma wyłączność do 2020 roku.

Chcemy, aby komfort, który oferujemy dzięki ZERO Feel, nie był czymś deficytowym i trudno osiągalnym. W Polsce od kilku sezonów obserwujemy zmieniające się potrzeby kobiet. Teraz liczy się wygoda, naturalność. Chcemy, aby prawdziwy komfort, był dostępny dla każdej kobiety, która  ponad wszystko ceni swobodę, chce być sobą i ma ochotę przestać podążać za kreowanymi ideałami i wydumanymi trendami.

MARZENA KUŚMIREK, MARKETING MANAGER SLOGGI PL HUB

ZERO Feel na sezon wiosna/lato 2018 to propozycja dwóch biustonoszy: ZERO Feel Bralette, fason dla zwolenniczek głębszych dekoltów i delikatnego modelowania biustu, oraz ZERO Feel TOP, dla kobiet, które lubią sportowy wygląd i bardziej zabudowane kroje. Biustonosze występują w rozmiarach XS-XL, w 4 kolorach: zielono-niebieski blue lagoon, pink lemonade, czyli kobiecy pomarańczowo-różowy, klasyczna czerń i uwielbiany od wielu sezonów kolor nude. W kolekcji znajduje się także kilka fasonów majtek dopasowanych do biustonoszy.

Po sprzedaży ponad 1,75 miliona sztuk w samej Japonii w 2016 roku, ten przełomowy produkt będzie dostępny już na wiosnę w sieci salonów Triumph i salonach partnerskich sloggi w całej Polsce.

Share