Kreowanie produktu

Sukces pierwszej edycji konferencji Prawo Designu i Mody: Kreowanie produktu!

Ponad 250 uczestników, cenione autorytety świata prawniczego, modowego oraz biznesowego, a także ogromna dawka wiedzy – tak jednym zdaniem można podsumować Prawo Designu i Mody: Kreowanie produktu. Panelistami oraz gośćmi wydarzenia byli m.in. Joanna Jabłczyńska, dr Paweł Węgrzyn, dr hab. Marlena Jankowska-Augustyn, prof. UŚ, dr hab. Mirosław Pawełczyk, prof. UŚ, Ewa Bardadin czy dr Krystian Dudek. W dniu 22 listopada Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego zapełnił się prawnikami, znawcami mody, przedsiębiorcami, a także studentami, którzy chłonni nowej wiedzy przekroczyli próg uniwersytecki.

– Jako organizatorzy jesteśmy ogromnie zadowoleni z frekwencji oraz zainteresowania, z jakim mieliśmy do czynienia przed oraz podczas trwania konferencji. „Prawo Designu i Mody: Kreowanie produktu” było pierwszym takiego typu wydarzeniem na Śląsku i cieszymy się, że wydarzyło się na Uniwersytecie Śląskim, gdzie na co dzień kształcą się przyszli prawnicy, nierzadko przyszli specjaliści z zakresu prawa własności intelektualnej. Podczas wydarzenia zapowiedzieliśmy już, że będzie ono cykliczne i żywimy nadzieję, że kolejną konferencję wesprze jeszcze więcej znakomitych marek. Za rok konferencja odbędzie się 15 października i będzie stanowić wydarzenie towarzyszące względem Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw – podsumowała konferencję dr hab. Marlena Jankowska-Augustyn, prof. UŚ.

Pierwszą edycję konferencji uświetnili swoją obecnością znakomici goście oraz kilkadziesiąt popularnych marek, takich jak Tous, Bielenda, Black, Frugo, Difin czy Instytut Publico. Patronatem Honorowym wydarzenie objął między innymi Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej czy Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, natomiast Partnerami Strategicznymi byli Bielenda i FoodCare. Udział w konferencji był świetną okazją do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej, konstrukcji współczesnych przedsiębiorstw, strategii biznesowej, budowania marki czy mediów społecznościowych. Uczestnikami wydarzenia byli prawnicy, miłośnicy mody, przedsiębiorcy, a także studenci – nie tylko z Katowic. – Było bardzo merytorycznie, ale jednocześnie przystępnie. Właśnie takim językiem, opartym na wielu przykładach, uwielbiam chłonąć wiedzę. Tematyka wystąpień była niezwykle ciekawa. Nie miałem pojęcia, że we współczesnym świecie dochodzi aż w takim stopniu do kradzieży własności intelektualnej – ocenił konferencję student prawa z Łodzi. Między uczestników rozlosowano liczne upominki przygotowane przez Organizatorów i Partnerów, w tym kosmetyki Bielendy oraz książki naukowe na temat prawa mody i designu.

Organizatorem konferencji było Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Fundacja Instytut Własności Intelektualnej z siedzibą w Katowicach przy udziale organizacyjnym Kancelarii Pawełczyk oraz Kulikowska & Kulikowski z siedzibą w Warszawie. Podczas konferencji organizatorzy zapowiedzieli cykliczność wydarzenia. Już za rok 15 października spotkamy się na Uniwersytecie Śląskim, aby pogłębić swoją wiedzę!

Lista Organizatorów oraz Patronów Konferencji

Kreowanie produktu

Scroll to Top
Scroll to Top