sugarfree w biedronce

Sugarfree w Biedronce od jutra. Uważacie, że to dobry kierunek dla marek modowych?

Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już jutro, 15 października do sprzedaży trafią tam sukienki oraz kardigany.

W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się trzy modele wysokiej jakości dzianinowych sukienek – Rose, Olivia i Wendy – każda z nich w cenie 59,90 zł. W sprzedaży znajdą się również stylowe kardigany. Ambasadorką kolekcji została Wiktoria Gąsiewska.

– Współpraca z siecią sklepów Biedronka daje nam możliwość dotarcia do nowych klientów – poszerzamy dostępność naszych produktów, a co za tym idzie, zwiększa się rozpoznawalność naszej marki. W okresie pandemii chcemy być bliżej naszych klientów, którzy niechętnie odwiedzają galerie handlowe, natomiast 76 proc. Polaków regularnie robi zakupy w Biedronce – komentuje Wojciech Czarnecki, prezes Sugarfree.

Przedstawiciele marki piszą, że „okazjonalna współpraca z sieciami handlowymi na stałe wpisała się w strategię marki Sugarfree jako uzupełnienie kanału e-commerce i sieci franczyzowej”.

Dla Sugarfree to żadna nowość – już w ubiegłym roku stworzyło również limitowaną kolekcję sylwestrowych sukienek, tyle że dla LIDLa. Dla branży modowej teoretycznej też nie nowinka, biorąc pod uwagę kolaboracje Baczyńskiej czy Jemioła z popularnymi sieciówkami.

[wpdiscuz-feedback id=”8w8qlvb6wp” question=”Jakie jest Twoje zdanie?” opened=”0″]Waszym zdaniem dla marek, które chcą być postrzegane jako modowe a nie odzieżowe, to dobrze, że ich kreacje będą wisieć obok cytryn i mielonego?[/wpdiscuz-feedback]

Scroll to Top
Scroll to Top