Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już jutro, 15 października do sprzedaży trafią tam sukienki oraz kardigany.
W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się trzy modele wysokiej jakości dzianinowych sukienek – Rose, Olivia i Wendy – każda z nich w cenie 59,90 zł. W sprzedaży znajdą się również stylowe kardigany. Ambasadorką kolekcji została Wiktoria Gąsiewska.
– Współpraca z siecią sklepów Biedronka daje nam możliwość dotarcia do nowych klientów – poszerzamy dostępność naszych produktów, a co za tym idzie, zwiększa się rozpoznawalność naszej marki. W okresie pandemii chcemy być bliżej naszych klientów, którzy niechętnie odwiedzają galerie handlowe, natomiast 76 proc. Polaków regularnie robi zakupy w Biedronce – komentuje Wojciech Czarnecki, prezes Sugarfree.
Przedstawiciele marki piszą, że „okazjonalna współpraca z sieciami handlowymi na stałe wpisała się w strategię marki Sugarfree jako uzupełnienie kanału e-commerce i sieci franczyzowej”.
Dla Sugarfree to żadna nowość – już w ubiegłym roku stworzyło również limitowaną kolekcję sylwestrowych sukienek, tyle że dla LIDLa. Dla branży modowej teoretycznej też nie nowinka, biorąc pod uwagę kolaboracje Baczyńskiej czy Jemioła z popularnymi sieciówkami.
[wpdiscuz-feedback id=”8w8qlvb6wp” question=”Jakie jest Twoje zdanie?” opened=”0″]Waszym zdaniem dla marek, które chcą być postrzegane jako modowe a nie odzieżowe, to dobrze, że ich kreacje będą wisieć obok cytryn i mielonego?[/wpdiscuz-feedback]