Moda

Stylowa wiosna z Kiabi – kolekcja dzieciÄ™ca

Kiabi swoją kwietniową kolekcją ponownie zachwyca małych znawców mody. Marka nie zapomina o tym co najważniejsze, tworząc kolekcje wygodne i eleganckie, casualowe, ale jednocześnie nietuzinkowe.

Zwiewne sukieneczki, pastelowe sweterki, bawełniane koszule i ponadczasowe chinosy, sprawiają, że dzieci kochają modę Kiabi. Projektanci KIABI sięgają po inspiracje do pełnych wdzięku lat 50tych i przemycają najciekawsze trendy do mody dziecięcej. Taliowane sukieneczki o delikatnie łódkowym dekolcie (45 PLN), rozkloszowane spódniczki za kolano (45 PLN), motywy kwiatowe i kokardki to kwintesencja dziewczęcości. Na chłopców czekają koszulki polo w różnych kolorach (od 15 PLN), bawełniane koszule (35 PLN) oraz zawsze modne spodnie chino (30 PLN). Z myślą o zabieganych rodzicach, styliści KIABI przygotowali gotowe propozycje dla ich pociech, idealne na rozmaite okazje: rodzinny obiad, spacer po parku, piknik czy niedzielny brunch.

 

Z KIABI życie jest kolorowe!

 

Pragnąc sprostać oczekiwaniom klientów barwną, wesołą modą w wyjątkowo przystępnych cenach, KIABI proponuje odzież dla każdego, bez wyjątku: kobiet, mężczyzn, dzieci, niemowląt, kobiet w ciąży oraz osób noszących większe rozmiary. Poza konfekcją w ofercie KIABI można znaleźć szeroki wybór akcesoriów oraz obuwie. Kolekcje projektowane są we Francji przez zespół 56 kreatorów mody. Marka zapewnia bogatą gamę usług w swoich sklepach, m.in. możliwość wymiany i zwrotu, bezpłatne skracanie spodni, kącik oraz wózki dla dzieci, wszystko po to, by każda wizyta w sklepie KIABI była przyjemnością. KIABI wprowadziła kartę lojalnościową zapewniającą swoim klientom jeszcze więcej korzyści.

 

Kilka słów o KIABI

Utworzona w 1978 roku na północy Francji KIABI dokonała rewolucji w segmencie prêt-à-porter, proponując niespotykany wcześniej koncept mody dla całej rodziny w niskich cenach. Niemal 500 sklepów, w tym 110 poza terytorium Francji pozwala sieci KIABI na osiąganie obrotów wynoszących 1,7 miliarda euro (2015 r.) oraz wzrostu na poziomie 6,7%. Symbolizująca barwny, casualowy, prosty styl, marka KIABI proponuje kolekcje zaprojektowane we Francji. Francuska marka nr 1 w segmencie prêt-à-porter, zatrudnia 8 700 pracowników w 12 krajach.  W Polsce marka KIABI dostępna jest w Warszawie, w centrum handlowym Blue City oraz w Gdańsku w C.H. Auchan.

 

Share