spotkanie prasowe Ariel Lenor

Spotkanie prasowe Ariel i Lenor

19 lutego odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze wyniki badań nad tkaninami oraz innowacyjne produkty P&G Fabric Care: płyn do prania Ariel oraz Superskoncentrowany płyn Lenor z technologią FreshlockTM. Dodatkowo goście wzięli udział w wyjątkowych warsztatach redesignu ubrań. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Cegielska.

Firma P&G Fabric Care, znana z takich globalnych marek jak Ariel, Vizir i Lenor, bada, dlaczego zniechęcamy się do niektórych elementów garderoby i często nosimy zaledwie 20% ubrań przez 80% czasu. W badaniach tych wykorzystuje metody kognitywistyczne.1 P&G wykorzystuje tę wiedzę do opracowywania produktów, które przedłużą trwałość i piękno ulubionych ubrań konsumentów. Z ankiety przeprowadzonej niedawno na zlecenie P&G wynika, że 84% kobiet chciałoby przywrócić dawny blask zawartości swojej szafy.

Wnioski z badania P&G wskazują, że czynniki oddziałujące wielozmysłowo mają na nas większy wpływ, niż sądzimy. W pewnym momencie przestajemy nosić ubrania, ponieważ tracą one wielozmysłowe cechy, które przedtem stanowiły o ich atrakcyjności — to, jak wyglądają, jakie są w dotyku i jak się układają. Kognitywne, lecz najczęściej nieuświadomione reakcje naszego mózgu na właściwości sensoryczne tkanin mogą zadecydować o rezygnacji z noszenia przez konsumentów odzieży. Połączenie kognitywnej wiedzy o wielozmysłowym postrzeganiu świata przez mózg z niezrównanym doświadczeniem w dziedzinie piękna i pielęgnacji tkanin pozwala naukowcom z P&G Fabric Care opracowywać innowacyjne produkty, dzięki którym ubrania skuteczniej oddziałują na zmysły i chcemy nosić je dłużej.

Połączenie kognitywistyki z nauką o tkaninach: specjalne 3-stopniowe podejście P&G do pielęgnacji tkanin wydłuża i doskonali ich właściwości sensoryczne

O związku zmysłów z preferencjami odzieżowymi wiadomo od dawna, ale nowością jest prawdziwy rozkwit tkanin multisensorycznych, czyli oddziałujących na różne zmysły. Coraz częściej pojawiają się nie tylko na wybiegach, ale też w zwykłych sklepach odzieżowych. Ponieważ tkaniny multisensoryczne coraz częściej pojawiają się w szafach konsumentów, firma P&G postanowiła odpowiednio zareagować. Tak powstało 3-stopniowe podejście do pielęgnacji, które CZYŚCI, CHRONI i DOSKONALI ulubione ubrania: ich wygląd, zapach oraz to jakie są w dotyku. Nieodpowiednia pielęgnacja tych właściwości często skraca okres przydatności ubrań.

Czyszczenie, ochrona i doskonalenie ubrań przy użyciu proszku w płynie Ariel oraz Superskoncentrowanego Lenora

Proszek w płynie Ariel skutecznie pierze współczesne tkaniny oraz chroni ich piękno. Formuła tego płynu została opracowana z myślą o konsumentach, którzy nie chcą już wybierać między czystością ubrań, usuwaniem trudnych plam i ochroną tkanin. Płyn ten nadaje się do prania różnorodnych tkanin i wyjątkowo skutecznie usuwa plamy już po pierwszym praniu. Pierze, chroni i doskonali właściwości sensoryczne (wygląd, to jakie są w dotyku i zapach) ulubionych ubrań konsumentów. Specjalna nakrętka do pocierania plam narusza strukturę plam, ułatwiając wnikanie w nie formuły Deep Clean Complex. Dzięki precyzyjnemu działaniu nie uszkadza włókien.

Nowy Superskoncentrowany Lenor z technologią FRESHLOCKTM

Technologia FRESHLOCKTM* to kolejne stadium rozwoju kapsułek zapachowych marki Lenor. Mają one mocniejszą powłokę, pozwalającą zawrzeć w każdej kapsułce większe stężenie mocniejszego czynnika zapachowego w stosunku do poprzedniego Lenora. W ten sposób można zachować poranną świeżość przez cały dzień. Wskutek tarcia (pocierania, wycierania, zakładania ubrań itp.) kapsułki osadzone w tkaninach na ostatnim etapie prania pękają i stopniowo uwalniają czynnik zapachowy, zapewniając poczucie świeżości i piękny, dodający optymizmu zapach na cały dzień.

1 Oprah Fall Shopping Guide, 2009, http://www.oprah.com/style/Fall-Shopping-Guide_1

f

f

f

f

f

Scroll to Top
Scroll to Top