Cup of sox - opakowanie

Skarpetki w kubku od kawy? Ruszył projekt „Cup of sox”.

Właśnie wystartował nowy projekt polskiej firmy Nordhorn. To całkowicie inne podejście do produktu tak nieciekawego i powszechnego, jakim są skarpetki. Stworzono limitowaną kolekcję kolorowych i designerskich skarpet, które otrzymały bardzo nietypowe nazwy, opisy a przede wszystkim – opakowanie. Cała seria skarpet sprzedawana jest w dedykowanych kubeczkach do kawy.

Cup of sox” to polski, całkowicie nowy projekt, który temat skarpet potraktował w nietypowy i wyzywający sposób. Głównym jego założeniem jest przyciągniecie uwagi konsumenta nie tyle kolorowym i modnym wzornictwem, co sposobem podania. Kolekcja bawełnianych skarpet składa się z ponad dwudziestu wzorów i koloryzacji. Dobór kolorów jest na tyle szeroki, że daje bardzo dużo możliwości wykorzystania skarpetki jako mocnego, widocznego akcentu w prawie każdej stylizacji. Każda ze skarpet ma swój własny styl, przejawiający się nie tylko wyglądem ale również opisem i nazwą. W kolekcji można znaleźć m.in.: „The Beast from the East”, „All my friends are dead” czy też “The Fresh Prince of Bel-Air” – będący wyraźnym “oczkiem” puszczonym do popularnego w latach 90 serialu z Willem Smithem.

Twórcy projektu wyszli z założenia, że tak nietypowy produkt nie może być podany klientowi w zwykłym opakowaniu. Zamiast typowych dla branży dziewiarskiej kartoników czy folio paków, „cup of sox” pakowane są w kubeczki do kawy. Kubeczki mają niesamowitą siłę wizerunkową, wyróżniającą produkt na tle zwykłych skarpetek. Dodatkowo – całkowicie zmieniają postrzeganie skarpetek jako prezentu – chociażby mikołajkowego.

Uzupełnieniem całego pomysłu są krótkie, limitowane serie skarpetek składające się z zaledwie 120 par. Po wyczerpaniu tych niewielkich zapasów, ich produkcja już nigdy nie zostanie wznowiona. Na jej miejsce natomiast wejdzie kolejny limitowany model.

Scroll to Top
Scroll to Top