SINSAY_Lookbook_SS2013_(38)_postcard

SINSAY wiosna-lato 2013

I’m good but not an angel – to motto marki odzieżowej SINSAY, nowej propozycji dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów.

SINSAY, nowa marka modowa na rynku polskim, otwiera swoje pierwsze sklepy. Już od 1 marca dziewczyny z Łodzi, Poznania, Rzeszowa i Wrocławia będą mogły zobaczyć pierwszą kolekcję tego brandu i wybrać dla siebie ubrania w odważnych wzorach, t-shirty z modnymi nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Nasze projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Dziewczynę SINSAY będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon SS 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach, za którymi nasze klientki zawsze śmiało podążają. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą i naszymi projektami, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej zaproszono stylistkę i blogerkę Aretę Szpurę, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear’owej marki Local Heroes, której znakiem rozpoznawczym są T-shirty z oryginalnymi nadrukami, m.in. z kultowym już hasłem „Doing real stuff sucks”. A za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk, którego zdjęcia publikowane są w magazynach „Exklusiv”, „Pani” czy „Vice”.

Sesja zdjęciowa odbyła się w pięknych hiszpańskich plenerach. Na rozległych piaszczystych plażach, wśród egzotycznej roślinności i urokliwych uliczek powstały pełne letniego klimatu zdjęcia do kampanii wiosna-lato 2013.

Do zdjęć pozowały piękne i charyzmatyczne Krystyna Ziółek i Julia Borawska, o których robi się ostatnio coraz głośniej. Julia pojawiła się ostatnio w sesji zdjęciowej premierowego numeru polskiego wydania Harper’s Bazaar, ma także na swoim koncie współpracę z magazynem Pani czy okładkę dla VIVA! Moda. Te piękne, charyzmatyczne dziewczyny, których osobowość doskonale oddaje charakter marki SINSAY, możemy podziwiać zarówno w romantycznych dziewczęcych stylizacjach, jak i buntowniczej, bezkompromisowej odsłonie.

W maju 2013 roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki SINSAY, co umożliwi nastolatkom z całej Polski zakup wymarzonych t-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów po przystępnej cenie.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=4324][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top