Sesja wizerunkowa kolekcji Nessi jesień 2012 – backstage

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Foto był bardzo zadowalający, postanowiliśmy kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji.

Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ fotografowanie jesieni w środku słonecznego lata nie należy do najłatwiejszych zadań, a nie chcieliśmy korzystać z osławionego photoshopa. Udało się wybrać kilka znakomitych lokalizacji, w które bogaty jest Wrocław.

Fotografowanie rozpoczęliśmy od zdjęć w studio, w stylizacji glamour, w stroju od Marcina Waśka. Kolejne ujęcia realizowaliśmy w plenerze, w przemiłej atmosferze, z humorem absurdalnym, jaki wszyscy lubimy i najwyższą dozą profesjonalizmu.
Kolekcja butów jest klasyczna i nowoczesna zarazem. Modele w stonowanej kolorystyce, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, jak zwykle w kolekcjach Nessi, doskonale wpisały się w artystyczną konwencję stylizacji trochę retro, trochę glamour i grunge.

Z całą pewnością jest to kolekcja dla wymagających użytkowniczek, którym mamy nadzieję spodoba się nasz sposób jej prezentacji.” – mówi producentka sesji.

[nggallery id=3231]

Scroll to Top
Scroll to Top