Moda

Sesja lookbookowa rozpoczyna współpracę marki KEMON z Lidią Kalitą

Stylistka marki KEMON, Anna Piwnik, jest autorką fryzur do lookbookowej sesji zdjęciowej najnowszej kolekcji jednej z czołowych polskich projektantek mody, Lidii Kality. Specjalnie do niej stworzyła naturalne fryzury, podkreślające zarówno charakter ubrań, jak i piękno włosów. Sesja rozpoczyna współpracę, której kontynuacją będzie m.in. pokaz nowej kolekcji uzupełniony fryzurami autorstwa stylistów KEMON.

Sesję podzielono na tematy związane z charakterem zdjęć m.in. w siedlisku, na basenie czy w restauracji. Do każdej stylizacji dobranej do miejsca fotografowania danego ujęcia, Anna Piwnik dopasowała fryzury. Zależało jej na tym, aby włosy prezentowały się naturalnie, a fryzury zmieniały w zależności od pory dnia, a co za tym idzie potrzeb kobiety. Rano więc rozpuszczone, w czasie jazdy konnej splecione w warkocz, a podczas romantycznej kolacji zebrane w zalotny kucyk. Najpiękniej wyglądają zdrowe i zadbane włosy, dlatego też stylistka użyła głównie kosmetyków do ich pielęgnacji. Do stylizacji wykorzystała kosmetyki podnoszące je u nasady, nadające puszystości, odrobinę nabłyszczające i tylko delikatnie utrwalające. Dzięki temu włosy przez cały czas trwania sesji wyglądały świeżo, a ich formę można było bez problemu zmieniać.

Modelka Klaudia Sikorska/Neva Models

Fot. Julia Kalita

Stylizacja Lidia Kalita i Magdalena Zimońska

Stylizacja włosów Anna Piwnik/KEMON

Make-up Magdalena Stępień

KEMON to włoska firma rodzinna, która od lat 50. XX wieku produkuje profesjonalne kosmetyki do włosów. Powstają one w zakładzie w San Giustino w Umbrii, a do ich produkcji, obok nowoczesnych rozwiązań kosmetologicznych, wykorzystywane są naturalne składniki roślinne pochodzące z lokalnych upraw organicznych. Produkty te tworzą pełną gamę kosmetyków, koniecznych dla zdrowych i pięknych włosów. KEMON oferuje wiele możliwości, aby zaspokoić potrzeby współczesnych klientek salonów. Marka to także współpracujący z nią renomowani fryzjerzy i salony firmowe, pracownicy biura w Bydgoszczy oraz siedziby firmy we Włoszech. Kemon dostarcza nie tylko świetnej jakości produkty i profesjonalny serwis dla salonów fryzjerskich, ale również zapewnia bogatą ofertę szkoleniową. Każdego roku, wiosną, podczas międzynarodowego wydarzenia – KEMON DAYS, odbywa się wielka premiera THE ITALIAN TOUCH. To interpretacja kolekcji międzynarodowego Teamu Stylistów, w tym także polskich instruktorów marki Kemon, która daje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami prezentowanymi przez najlepszych europejskich fryzjerów. Oprócz kosmetyków fryzjerskich, Kemon to także ogromna wrażliwość i siła tkwiąca w poczuciu wspólnego działania. Marka od 2006 roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Do tej pory fryzjerzy zebrali już ponad 1,3 mld złotych. Ponadto, dzięki wspólnej pracy Opiekunów marki, udało się m.in. wyremontować plac zabaw przy Domu Dziecka w Szamocinie, a także stworzyć dziesięć psich domów w akcji „Kudłaty na swoim”.

Share