Różańcowy trend szturmem wchodzi na polskie salony

Trend religijny przybiera na sile i nie tylko największe domy mody jak Yves Saint Laurent czy Dolce & Gabbana mają odwagę go lansować. Coraz więcej gwiazd światowego formatu ulega ich wpływom i nosi na szyi korale przypominające… różaniec.

Wśród wielbicieli oryginalnej biżuterii znaleźli się m.in. Lady Gaga, Bono, Shakira, Justin Timberlake, Vanessa Hudgens, Britney Spears i David Backham. Choć tego typu dodatek może budzić kontrowersje, zyskał wielu zwolenników także w polskim świecie show businessu. Ostatnio w mediach plotkarskich zawrzało z powodu nietypowej stylizacji Agnieszki Szulim, Olgi Bołądź i Magdaleny Boczarskiej, które również zdecydowały się ozdobić dekolt naszyjnikiem z krzyżem.

Me-like to marka ekskluzywnej biżuterii, która łącząc trend religijny z karnawałowym szałem na błyskotki stworzyła kolekcję naszyjników i bransoletek wykorzystujących motyw różańcowy. HolyMe to nie tylko stylowy i modny dodatek, ale również wyjątkowy talizman mający przynosić szczęście swojemu właścicielowi.

W najnowszej, damsko-męskiej kolekcji HolyMe by me-like, znajdują się unikatowe, ręcznie tworzone kompozycje z naturalnych kamieni, pereł, drewna oraz kryształów Swarovskiego. Bogata oferta kolorystyczna i pojedyncze egzemplarze w kolekcji sprawiają, że każdy HolyMe jest niepowtarzalny i trafia w gusta nawet najbardziej wymagającego fashionisty. Dzięki możliwości personalizacji naszyjnika, wyboru dodatków w kolorze złota lub srebra i wykonania indywidualnego graweru na rewersie eleganckiej blaszki, może stać się idealnym prezentem na specjalne okazje dla bliskiej osoby, np. nadchodzące Święta lub karnawał.

Dla najbardziej wymagających osób me-like wprowadziła ekskluzywną wersję biżuterii z brylantem osadzonym na blaszce z logo marki.
Czy nowy trend przyjmie się w Polsce ? Czas pokaże.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=2276]

Naszyjniki oraz bransoletki marki me-like inspirowane różańcem do kupienia w cenach od 249 zł na Profilu marki, który znajduje się pod adresem http://www.facebook.com/melike.fashion w portalu Facebook.

Me-like to nowa na polskim rynku marką ekskluzywnej biżuterii. Debiutancka linia biżuterii HolyMe by me-like powstała z miłości do piękna i chęci zaoferowania oryginalnych dodatków. Marka, inspirując się najnowszymi trendami i ciągle zmieniającą się modą, kieruje swoje projekty do kobiet i mężczyzn. Kto stoi za me-like? Pasjonatki mody. [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top