Roxette nagrało nową wersję The Look dla KappAhl

Jesienne kampanie KappAhl poznamy przy akompaniamencie nowej wersji światowego hitu zespołu Roxette ”The Look”. Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – The Look.

– Współczesna moda nierozłącznie wiąże się z trendami w muzyce. Sprawia to, że pozostawia ona pole do interpretacji i pozwala nam swobodnie wyrazić swój „look”, czyli styl i osobowość. Nasza oferta zostanie dodatkowo wzmocniona dzięki wyjątkowej współpracy z zespołem Roxette i jednym z najbardziej stylowych utworów naszych czasów, z czego bardzo się cieszymy, mówi Dyrektor Marketingu KappAhl, Joakim Holmstrand.

Per Gessle to jeden z najpopularniejszych popowych artystów szwedzkich, który w połowie lat 80. wraz z piosenkarką Marie Fredriksson stworzył duet Roxette. Jeden z ich największych hitów, utwór ”The Look” z 1988 roku, stał się pierwszym numerem 1 zespołu na amerykańskiej liście przebojów i znalazł się na pierwszym miejscu w trzydziestu krajach na całym świecie.

– Nagranie całkowicie nowej wersji utworu “The Look” było kuszące, ale zarazem było to duże wyzwanie. Bardzo cieszy nas współpraca właśnie z KappAhl, który oboje bardzo cenimy. Muzyka popowa i moda są ze sobą nierozerwalnie połączone. Liczy się ekspresja i emocje, odwaga i troska, mówi Per Gessle.

”The Look” to w sumie pięć kampanii, które sukcesywnie będą pojawiać się na rynku jesienią 2015. Kampanie podzielone są tematycznie i występować będą pod nazwami: ”The Chic Denim Look”, ”The Always Black Look”, ”The Must-have Look”, ”The Wellbeing Look” oraz ”The Hot Look”.

Pierwsza kolekcja kampanii ”The Chic Denim Look” będzie miała swoją premierę 24 sierpnia.

Oficjalny hashtag kampanii to #thelookkappahl

A poniżej prezentujemy lookbook aktualnej kolekcji KappAhl.

 

Scroll to Top
Scroll to Top