Moda

Równowaga w różnorodności. Nowe kolekcje marki Dalia

Dalia Lingerie może pochwalić się owocną, 25-letnią obecnością na rynku. Oprócz zwiększenia produkcji i uruchomienia międzynarodowej dystrybucji, Dalia zawdzięcza swój sukces nieszablonowym działaniom marketingowym, autentycznej komunikacji z klientem, współpracy z zaufanymi influencerkami i stałemu poszerzaniu bazy odbiorców.

Zrównoważona produkcja i przemyślane zakupy

Zrównoważona, transparentna i ekologiczna produkcja prowadzona w oparciu o bezpieczne surowce oraz autorskie kolekcje projektantek zatrudnionych w siedzibie firmy to w dobie odpowiedzialnych zakupów realny atut. Świadome działanie nie kończy się na etapie tworzenia bielizny – marka nawołuje do przemyślanych zakupów, promując ekologiczne podejście i troskę o środowisko, także poprzez wycofanie plastikowych torebek na rzecz papierowych oraz materiałowych wielorazowego użytku.

Bielizna na miarę potrzeb

Bielizna Dalia dostępna jest w wielu różnych modelach, kształtach, fasonach i rozmiarach – od A do M. Szeroka oferta obejmuje kolekcję bielizny Basic na każdą okazję, bieliznę modelującą oraz bezszwową. Od kilku sezonów marka rozwija również ofertę bielizny nocnej wraz ze szlafrokami oraz „bieliznę do zadań specjalnych”, czyli biustonosze dla mam karmiących i komplety sportowe. W sezonie wiosennym pojawia się również oferta kostiumów kąpielowych nawiązująca do najnowszych trendów, w fasonach odpowiednich dla różnych sylwetek. Powstanie każdej kolekcji poprzedzone jest wyszywaniem prototypów, których materiały są ręcznie barwione, co usprawnia proces produkcji. Wszystko to sprawia, że produkty tworzone są z największą starannością, w efekcie czego każda kobieta może znaleźć dla siebie bieliznę, w której poczuje się pięknie, bez względu na sylwetkę, rozmiar i okoliczności.

Tradycja i trendy

Choć Dalia Lingerie jest marką z silnie zakorzenionymi rodzinnymi tradycjami, to nieustannie podąża za modą, a każda kolekcja jest odpowiedzią na obowiązujące trendy, z uwzględnieniem potrzeb klientów. O niepowtarzalny wygląd kampanii od kilku sezonów dba Ola Zaborowska, jedna z najbardziej utalentowanych fotografek młodego pokolenia. Od ponad dekady całość produkcji odbywa się w zgranym zespole, który pilnie zmierza w kierunku ulepszania jakości swoich usług. Regularne poszerzanie asortymentu dostępnego zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie on-line, to dowód na ciągły rozwój firmy.

Share